dit werk kent de volgende uitvoeringen

Hardback
The What, Why and How of Assessment • The What, Why and How of Assessment
ISBN
9781529752557

verschijningsdatum
02/09/2021

Personen

... Child

Duel met de dood    
The What, Why and How of Assessment • The What, Why and How of Assessment
The What, Why and How of Assessment

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / General

Kern van het internationaal publiekrecht    
InFraMe    
Klinisch redeneren doe je zo    
Meten is weten    
Arbeidsrecht begrepen    
Positioneren    
(Ont)keten    
Ethiek en economie    
Het verplichte ouderschapsplan: regeling en werking    
Werken met het verpleegkundig dossier    
Un companion de poche du Guide PMBOK® du PMI    
De pabotoets natuur en techniek haal je zo    
Belastingheffing voor particulieren | 2014/2015 | Theorieboek    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Veroordeeld tot verbondenheid    
Criminaliteit en rechtshandhaving 2013    
Risico en crisiscommunicatie    
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Internet in het gezin    
Kostencalculatie | Niveau 5 MBA    
Omgaan met regelovertreding in vertrouwensrelaties    
Politie en evenementen    
Gedragsverandering binnen en buiten de klas    
Slaap je al door    
Basisboek duurzame ontwikkeling    
Basisboek enquêteren    
Consumentengedrag, de basis    
Het onderwijsdebat    
Denken helpt    
Managen van agile projecten    
Implementing effective IT governance and IT management    
Financiering niveau | niveau 5 MBA    
Sesam atlas van de anatomie | deel 1: Bewegingsapparaat    
Contract and Commercial Management    
Duel in de zestien    
De kunst en wetenschap van het lesgeven    
De Gouden Rugzak    
Groeien doe je samen    
Sterk met een vitaal netwerk    
Financiele rekenkunde voor het HEO    
Fockema Andreae's juridisch woordenboek    
Recht: een inleiding    
Zit stil!    
ITIL pocketguide | 2011    
Praktisch Europees Recht    
Praktisch internationaal recht    
Fundamentals of contract and commercial management    

EDUCATION / Evaluation & Assessment

Meten in de praktijk    
Julius Caesar gezegd te Waterloo    
Scenario Test - Verbale en non-verbale communicatie bij afasie - handleiding    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - scoreformulieren    
Rey Visual Design Learning Test    
Screeling (ScreeLing) - handleiding    
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS) - handleiding    
Acceptatiecriteria    
Ken je kwaliteiten    
Rekengesprekken voeren    
AVL ADHD-Vragenlijst Handleiding    
Leren zichtbaar maken met formatieve evaluatie    
Clinician - administered PTSD scale for children and adolescents (CAPS-CA) complete set    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - handleiding    
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - scoreformulieren    
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - handleiding    
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - handleiding    
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - scoreformulieren    
Zelf-ontdekking van A tot Z met 1000 en 1 vragen    
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS ) - scoreformulieren    
Five-Factor Personality | Inventory II (FFPI)    
Leervoorwaardentest (LVT) - handleiding    
Leervoorwaardentest (LVT) - scoreformulieren    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelfoordelen van adolescenten (vanaf 11 jaar)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelf- en anderoordelen van volwassenen (vanaf 16 jaar)    
Klinisch redeneren volgens de HOAC II    
Buss-Durkee Hostility Inventory Dutch (BDHI-D) - scoreformulieren    
Rey Visual Design Learning Test (RVDLT) - scoreformulieren    
Breed evalueren
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn    
Ouder Kind Interactie Vragenlijst (OKIV-R) - vragenlijst voor ouders    
Clinician-Administered PTST Scale for Children and Adolescents (CAPS-CA) interviewboek
Schlichting Test Turks Scoreformulier
Schlichting Test voor Taalbegrip - Scoreformulieren
ADHD-vragenlijst (AVL) - scoreformulieren    
Vragenlijst Fundamentele Onthechting (VFO) - scoreformulieren    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - scoreformulieren 6-12 jaar    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - voorschoolse schalen    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - profielformulieren    
Korte Klachten Lijst (KKL) - scoreformulieren    
Gezinsvragenlijst (GVL) - handleiding    
Bekwaamheid op de proef gesteld    
ADHD-vragenlijst AVL
OKIV-R handleiding.
Breed evalueren    
Zelfsturing    
Formatief handelen    
Using Equity Audits in the Classroom to Reach and Teach All Students
Dataproof Your School
Acing Online Assessment

EDUCATION / Professional Development

Trainen voor Dummies    
Boeien!    
Grab em!    
Meer dan lezen    
Activerende didactiek    
De beroepsstandaard voor de intern begeleider    
Ketenbeheer in de praktijk    
Agile Service Management met Scrum in de Praktijk    
Canon van leren & ontwikkelen    
Hoe komen we van deze rotonde?    
Stel, ik begin voor mezelf!    
Ethiek van praktijkgericht onderzoek    
De zesde rol van de leraar    
Toetsen in het hoger onderwijs    
Beheren onder architectuur    
DevOps Best Practices    
Cloud SLA    
Basisverpleegkunde    
Anatomie en fysiologie    
Verloskunde, gynaecologie en kindergeneeskunde    
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Internationalisering als uitdaging    
Met passie naar professionaliteit    
Voorlichting en begeleiding    
Co-teaching    
Ondernemen is doen    
De beroepsstandaard voor de jonge-kindspecialist    
Technical riddles    
Acceptatiecriteria    
Tekststrategie    
Zorg rondom Neurologie    
De zes rollen van de leraar    
Professionele communicatie in de zorg    
Agile Service Management with Scrum    
Startende leraren in het po en vo    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Agile Service Management with Scrum Researched    
DevOps Best Practices Pocket Guide    
Easycratie in het Onderwijs    
Handboek arbeid & gezondheid    
Talent centraal    
De professionele leergemeenschap in het onderwijs    
Moeiteloos    
Vertrouwen, verbinden en vakmanschap in het onderwijs    
Persoonsgerichte zorg    
Beter leren door groepsdynamiek    
Weg met alle regels    
Tonusonderzoek bij kinderen    
Focus niveau 3-4    
Focus | Methode Loopbaan voor entree en niveau 2

Imprints

Corwin UK

Growth Mindset for Teachers
A to Z of Classroom Behaviour
The SENCO Handbook
Shedwords
Why The Brain Matters
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
A to Z of Classroom Behaviour
365 Days of Play
Mastering Writing at Greater Depth
Teaching Early Numeracy to Children with Developmental Disabilities
Leading Better Behaviour
Circle Solutions for Student Wellbeing
Identifying, Assessing and Supporting Learners with Dyscalculia
The Power of a Rich Reading Classroom
Numeracy for All Learners
Successful Early Years Ofsted Inspections
Yes, But Why? Teaching for Understanding in Mathematics
The Trainer Toolkit
The Trainer Toolkit
Love Letters to Play
Love Letters to Play
A Little Guide for Teachers: Cognitive Load Theory
Lessons in Love and Understanding
School and the Magic of Children
Think!: Metacognition-powered Primary Teaching
Unlocking the Potential of Puzzle-based Learning
Cracking Key Concepts in Secondary Science
Being 10% Braver
The A to Z of Early Years
Better Behaviour
Grammar First Aid for Primary Teachers
Miss, I don t give a sh*t
The Power of Explicit Teaching and Direct Instruction
The Mindful Teacher's Toolkit
The Art and Science of Teaching Primary Reading
The Big Book of Whole School Wellbeing - Moved from November
Overcoming Dyscalculia and Difficulties with Number
The Psychology of Great Teaching
The Psychology of Great Teaching
Making Play Work in Early Years Settings
Making Play Work in Early Years Settings
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
The Primary Teacher's School Year Planner
The Dyscalculia Toolkit
Flex Education
Flex Education

Uitgevers

SAGE