dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Zelfsturing
ISBN
9789401470599

verschijningsdatum
24/09/2021

Personen

Nele Van Oosten

Zelfsturing
Zelfsturing    

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Evaluation & Assessment

Meten in de praktijk    
Julius Caesar gezegd te Waterloo    
Acceptatiecriteria    
Ken je kwaliteiten    
Rekengesprekken voeren    
AVL ADHD-Vragenlijst Handleiding    
Leren zichtbaar maken met formatieve evaluatie    
Clinician - administered PTSD scale for children and adolescents (CAPS-CA) complete set    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - handleiding    
Zelf-ontdekking van A tot Z met 1000 en 1 vragen    
Five-Factor Personality | Inventory II (FFPI)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelfoordelen van adolescenten (vanaf 11 jaar)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelf- en anderoordelen van volwassenen (vanaf 16 jaar)    
Breed evalueren
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn    
Clinician-Administered PTST Scale for Children and Adolescents (CAPS-CA) interviewboek
Schlichting Test Turks Scoreformulier
Korte Klachten Lijst (KKL) - scoreformulieren    
Bekwaamheid op de proef gesteld    
Breed evalueren    
Zelfsturing
Zelfsturing    
Formatief handelen    
Using Equity Audits in the Classroom to Reach and Teach All Students
Dataproof Your School
Acing Online Assessment
Test Development and Validation
Using Multiliteracies and Multimodalities to Support Young Children's Learning
30 Essential Skills for the Qualitative Researcher
Making Evaluation Meaningful: Transforming the Conversation to Transform Schools
Assessment in the Primary Classroom
Feedback: The Hinge That Joins Teaching and Learning
Key Concepts in Educational Assessment
Life After Levels: One school s story of transforming primary assessment
Proven Programs in Education: Classroom Management and Assessment
Talk About Teaching!: Leading Professional Conversations
Research and Evaluation in Education and Psychology
Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation
Validity in Educational and Psychological Assessment
Designing and Using Performance Tasks: Enhancing Student Learning and Assessment
Mixed Methods Design in Evaluation
The Formative 5: Everyday Assessment Techniques for Every Math Classroom
The ABCs of Educational Testing: Demystifying the Tools That Shape Our Schools
Formative Assessment for Teaching and Learning
Assessing 21st Century Skills: A Guide to Evaluating Mastery and Authentic Learning
Evaluating America s Teachers: Mission Possible?
Pedagogical Documentation in Early Years Practice
Restorative Assessment: Strength-Based Practices That Support All Learners
Is Assessment Fair?
Confident Assessment in Higher Education
Confident Assessment in Higher Education

Imprints

Lannoo Campus

Burn-out in de zorg    
De kracht van wit    
Ik kies voor mijn talent    
Behandeling van gedragsproblemen    
Kopmannen    
Leidinggeven zonder omwegen    
Gelukkig voor de klas
Hun scheiding, mijn leven    
Handboek ADHD en comorbide stoornissen    
Psychodiagnostiek anders bekeken    
Autisme vooruit    
Liefde    
Kleur in mijn klas    
40 graden in de schaduw    
Pop it up    
Eben-Emael
In search of Andreas Vesalius    
Psychiatrie    
Zelfdoding bij kinderen en jongeren    
Autisme en tijdsbesef    
Medische keuzes    
Zorgen voor zieke ouderen tot het einde    
Leidinggeven zonder cijfers    
Uit liefde voor de klant    
Beleggen    
Borderline Times    
Effectief en affectief lesgeven aan pubers    
Ongeziene resultaten    
Cultuur is beleven    
Omnichannel in retail    
500 mensen die vandaag een begrip zijn    
Arm theater in een gouden tijd    
Mijn baas kiest voor mijn talent    
Thinking in new boxes    
Marketing    
Dit is dyslexie    
NLD bij kinderen    
Help! Mijn batterijen lopen leeg    
De conversation manager    
Ik ben een aanrader    
Clienten actief met de kwaliteit van zorg    
De jeugd is tegenwoordig
Kind en delict    
Cognitieve gedragstherapie voor ouderen    
Praktijkboek strategie    
Ik kies voor mijn talent    
Stijn Streuvels | jaarboek 21 (2015)    
Reinventing food
E-commerce. En wat nu?
Creative club of Belgium. The book | 2015