Julius Caesar gezegd te Waterloo
Scenario Test - Verbale en non-verbale communicatie bij afasie - handleiding
Rey Visual Design Learning Test
Screeling (ScreeLing) - handleiding
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS) - handleiding
AVL ADHD-Vragenlijst Handleiding
Leren zichtbaar maken met formatieve evaluatie
Clinician - administered PTSD scale for children and adolescents (CAPS-CA) complete set
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - handleiding
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - scoreformulieren
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - handleiding
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - handleiding
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - scoreformulieren
Zelf-ontdekking van A tot Z met 1000 en 1 vragen
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS ) - scoreformulieren
Five-Factor Personality | Inventory II (FFPI)
Leervoorwaardentest (LVT) - handleiding
Leervoorwaardentest (LVT) - scoreformulieren
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelfoordelen van adolescenten (vanaf 11 jaar)
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelf- en anderoordelen van volwassenen (vanaf 16 jaar)
Klinisch redeneren volgens de HOAC II
Buss-Durkee Hostility Inventory Dutch (BDHI-D) - scoreformulieren
Rey Visual Design Learning Test (RVDLT) - scoreformulieren
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn
Ouder Kind Interactie Vragenlijst (OKIV-R) - vragenlijst voor ouders
Clinician-Administered PTST Scale for Children and Adolescents (CAPS-CA) interviewboek
Schlichting Test Turks Scoreformulier
ADHD-vragenlijst (AVL) - scoreformulieren
Vragenlijst Fundamentele Onthechting (VFO) - scoreformulieren
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - scoreformulieren 6-12 jaar
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - voorschoolse schalen
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - profielformulieren
Korte Klachten Lijst (KKL) - scoreformulieren
Gezinsvragenlijst (GVL) - handleiding
Bekwaamheid op de proef gesteld
Using Equity Audits in the Classroom to Reach and Teach All Students
Test Development and Validation
Using Multiliteracies and Multimodalities to Support Young Children's Learning