dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Julius Caeser gezegd te Waterloo
ISBN
9789491361302

verschijningsdatum
15/07/2012
E-book (epub)
Julius Caesar gezegd te Waterloo
ISBN
9789491361319

verschijningsdatum
15/07/2012

Personen

Jesse Jeronimoon

Julius Caesar gezegd te Waterloo
Julius Caesar gezegd te Waterloo    

NUR Codes (sub)

740 Mens en maatschappij algemeen

Jeugdcriminaliteit in groepsverband ontrafeld    
Grondslagen SPH    
Kinderen die haten    
De gezonde samenleving    
Dromen, sprookjes, mythen    
Gij zult zijn als goden    
De ouderdom    
De tweede sekse    
Supervoorspellers    
Geloven binnen en buiten verband    
Disentangling an invisible trade    
Governance of innovation project management
Human dignity    
Ethiek en economie    
Erven en Schenken
Dokter is ziek    
De cultuur van angst    
Wetstratees
Van Ver    
Het Communistisch Manifest    
Begeleiden van groepen    
Anders kijken    
Verbinding verbroken    
Regine regulations in Europe    
Leren uit de ontmoeting    
Ontvoerd    
Kleine verhalen    
Het wilde denken
Ambtenaar op expeditie !    
De versplinterde samenleving    
Politiek cynisme    
Praktijkgerichte Sociale Vaardigheden    
Moord en doodslag
Familiedrama's    
Depressie is geen ziekte    
Dynamism in Islamic Activism    
Nut en noodzaak van de mondiale voetafdruk
Basisprincipes praktijkonderzoek    
Vernederd, verkracht, verborgen
Seizoenen van de tijdgeest    
De gave van ADHD    
No time    
De shockdoctrine    
Hoe ongelijk is Nederland?
Welvaart in Nederland | 2014    
Adam en Eva in China    
Veroordeeld tot verbondenheid    
Leven met gemis    
Moeders van Afrika    
Melkert misleidde Beatrix    

BISAC Codes

EDUCATION / Evaluation & Assessment

Meten in de praktijk    
Julius Caesar gezegd te Waterloo
Julius Caesar gezegd te Waterloo    
Acceptatiecriteria    
Ken je kwaliteiten    
Rekengesprekken voeren    
AVL ADHD-Vragenlijst Handleiding    
Leren zichtbaar maken met formatieve evaluatie    
Clinician - administered PTSD scale for children and adolescents (CAPS-CA) complete set    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - handleiding    
Zelf-ontdekking van A tot Z met 1000 en 1 vragen    
Five-Factor Personality | Inventory II (FFPI)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelfoordelen van adolescenten (vanaf 11 jaar)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelf- en anderoordelen van volwassenen (vanaf 16 jaar)    
Breed evalueren
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn    
Clinician-Administered PTST Scale for Children and Adolescents (CAPS-CA) interviewboek
Schlichting Test Turks Scoreformulier
Korte Klachten Lijst (KKL) - scoreformulieren    
Bekwaamheid op de proef gesteld    
Breed evalueren    
Zelfsturing    
Formatief handelen    
Using Equity Audits in the Classroom to Reach and Teach All Students
Dataproof Your School
Acing Online Assessment
Test Development and Validation
Using Multiliteracies and Multimodalities to Support Young Children's Learning
30 Essential Skills for the Qualitative Researcher
Making Evaluation Meaningful: Transforming the Conversation to Transform Schools
Assessment in the Primary Classroom
Feedback: The Hinge That Joins Teaching and Learning
Key Concepts in Educational Assessment
Life After Levels: One school s story of transforming primary assessment
Proven Programs in Education: Classroom Management and Assessment
Talk About Teaching!: Leading Professional Conversations
Research and Evaluation in Education and Psychology
Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation
Validity in Educational and Psychological Assessment
Designing and Using Performance Tasks: Enhancing Student Learning and Assessment
Mixed Methods Design in Evaluation
The Formative 5: Everyday Assessment Techniques for Every Math Classroom
The ABCs of Educational Testing: Demystifying the Tools That Shape Our Schools
Formative Assessment for Teaching and Learning
Assessing 21st Century Skills: A Guide to Evaluating Mastery and Authentic Learning
Evaluating America s Teachers: Mission Possible?
Pedagogical Documentation in Early Years Practice
Restorative Assessment: Strength-Based Practices That Support All Learners
Is Assessment Fair?
Confident Assessment in Higher Education
Confident Assessment in Higher Education

Imprints

Jesse Jeronimoon

Julius Caesar gezegd te Waterloo
Julius Caesar gezegd te Waterloo