dit werk kent de volgende uitvoeringen

Hardback
The Mindful Teacher's Toolkit
ISBN
9781529731774

verschijningsdatum
05/10/2021

Personen

Hawkins

Mindful Teacher, Mindful School
The Mindful Teacher's Toolkit

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Professional Development

Trainen voor Dummies    
Boeien!    
Grab em!    
Meer dan lezen    
Activerende didactiek    
De beroepsstandaard voor de intern begeleider    
Ketenbeheer in de praktijk    
Agile Service Management met Scrum in de Praktijk    
Canon van leren & ontwikkelen    
Hoe komen we van deze rotonde?    
Stel, ik begin voor mezelf!    
Ethiek van praktijkgericht onderzoek    
De zesde rol van de leraar    
Toetsen in het hoger onderwijs    
Beheren onder architectuur    
DevOps Best Practices    
Cloud SLA    
Basisverpleegkunde    
Anatomie en fysiologie    
Verloskunde, gynaecologie en kindergeneeskunde    
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Internationalisering als uitdaging    
Met passie naar professionaliteit    
Voorlichting en begeleiding    
Co-teaching    
Ondernemen is doen    
De beroepsstandaard voor de jonge-kindspecialist    
Technical riddles    
Acceptatiecriteria    
Tekststrategie    
Zorg rondom Neurologie    
De zes rollen van de leraar    
Professionele communicatie in de zorg    
Agile Service Management with Scrum    
Startende leraren in het po en vo    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Agile Service Management with Scrum Researched    
DevOps Best Practices Pocket Guide    
Easycratie in het Onderwijs    
Handboek arbeid & gezondheid    
Talent centraal    
De professionele leergemeenschap in het onderwijs    
Moeiteloos    
Vertrouwen, verbinden en vakmanschap in het onderwijs    
Persoonsgerichte zorg    
Beter leren door groepsdynamiek    
Weg met alle regels    
Tonusonderzoek bij kinderen    
Focus niveau 3-4    
Focus | Methode Loopbaan voor entree en niveau 2

EDUCATION / Training & Certification

Het gaat steeds beter    
Activerende didactiek    
Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs    
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Lesson Study    
Focus op Dalton    
Projectonderwijs in het hbo    
Coachen op de rollen van de leraar    
Aan de slag!    
Eerste hulp bij didactische ongelukken    
Onderwijskundig ontwerpen    
De Trainingsachtbaan    
Klasmanagement en reflectie
Leraren opleiden in een superdiverse samenleving    
Opeens weet je het … je wordt leraar!    
The Power of Explicit Teaching and Direct Instruction
Every Teacher a Leader
Passing the Numeracy Skills Test
Teaching Creative and Critical Thinking in Schools
Better Behaviour
Critical Thinking Skills for Education Students
Passing Assessments for the Award in Education and Training
The Trainee Teacher's Handbook
Academic Practice
Achieving QTLS status
How to Coach: First Steps and Beyond
Succeeding on your School Experience Placement
"Miss, I don't give a sh*t"
Being a Teacher
Coachen op de zes rollen van de leraar    
Fundamental English and Mathematics Skills for Trainee Teachers
Professionalism in Primary Teaching
De zes rollen van de leraar in de praktijk    
Ons mbo het werboek    
Ons mbo de verhalenbundel    
The Poverty Problem
Fundamental English and Mathematics Skills for Trainee Teachers
Evidence Based Teaching in Secondary Schools
Professionalism in Primary Teaching
Mindful Teacher, Mindful School
Achieving your Diploma in Education and Training
The Truth about Teaching
Teaching Creative and Critical Thinking in Schools
Primary English for Trainee Teachers
Engaging, Motivating and Empowering Learners in Schools
NQT: The beginning teacher's guide to outstanding practice
Children Reading for Pleasure in the Digital Age
Wider Professional Practice in Education and Training
Learning to be a Teacher
Understanding British Values in Primary Schools

Imprints

Corwin UK

Growth Mindset for Teachers
A to Z of Classroom Behaviour
The SENCO Handbook
Shedwords
Why The Brain Matters
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
A to Z of Classroom Behaviour
365 Days of Play
Mastering Writing at Greater Depth
Teaching Early Numeracy to Children with Developmental Disabilities
Leading Better Behaviour
Circle Solutions for Student Wellbeing
Identifying, Assessing and Supporting Learners with Dyscalculia
The Power of a Rich Reading Classroom
Numeracy for All Learners
Successful Early Years Ofsted Inspections
Yes, But Why? Teaching for Understanding in Mathematics
The Trainer Toolkit
The Trainer Toolkit
Love Letters to Play
Love Letters to Play
A Little Guide for Teachers: Cognitive Load Theory
Lessons in Love and Understanding
School and the Magic of Children
Think!: Metacognition-powered Primary Teaching
Unlocking the Potential of Puzzle-based Learning
Cracking Key Concepts in Secondary Science
Being 10% Braver
The A to Z of Early Years
Better Behaviour
Grammar First Aid for Primary Teachers
Miss, I don t give a sh*t
The Power of Explicit Teaching and Direct Instruction
The Mindful Teacher's Toolkit
The Art and Science of Teaching Primary Reading
The Big Book of Whole School Wellbeing - Moved from November
Overcoming Dyscalculia and Difficulties with Number
The Psychology of Great Teaching
The Psychology of Great Teaching
Making Play Work in Early Years Settings
Making Play Work in Early Years Settings
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
The Primary Teacher's School Year Planner
The Dyscalculia Toolkit
Flex Education
Flex Education

Uitgevers

SAGE