dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Building Trust in Teacher Evaluations: It s not what you say; it s how you say it
ISBN
9781483319773

verschijningsdatum
17/09/2014

Personen

Arneson

Building Trust in Teacher Evaluations: It s not what you say; it s how you say it

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Administration / School Superintendents & Principals

Veranderend toezicht    
Werken aan pedagogische sensitiviteit in je team    
Handboek professionele schoolcultuur    
Startende leraren in het po en vo    
Een leven lang vitaal in het onderwijs    
Continu verbeteren in het onderwijs    
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven?
Coachen op de rollen van de leraar    
Voortijdig schoolverlaten voorkomen    
Erken de ongelijkheid    
Hoe dan?!
De school als werkplaats    
Projectmanagement in het onderwijs    
Coachen op de zes rollen van de leraar    
De zes rollen van de leraar in de praktijk    
Woorden, waarden en werkelijkheid    
Stap voor stap naar stevig leiderschap    
A School Board Guide to Leading Successful Schools: Focusing on Learning
Getting Into Good Trouble at School
Breaking Out of Isolation: Becoming a Connected School Leader
Future Focused Leaders: Relate, Innovate, and Invigorate for Real Educational Change
Evoking Greatness: Coaching to Bring Out the Best in Educational Leaders
Evidence-based School Leadership and Management
Learning for Leadership: Developmental Strategies for Building Capacity in Our Schools
Databusting for Schools
Flipping Leadership Doesn t Mean Reinventing the Wheel
Equity Visits
The Ten-Minute Principal
Principal Professional Development: Leading Learning in the Digital Age
Digital Citizenship: A Community-Based Approach
Culture Re-Boot: Reinvigorating School Culture to Improve Student Outcomes
The Superintendent's Fieldbook: A Guide for Leaders of Learning
The School Superintendent: Theory, Practice, and Cases
Failure Is Not an Option: 6 Principles That Advance Student Achievement in Highly Effective Schools
I'm in the Principal's Seat, Now What?: The Story of a Turnaround Principal
Leading Better Behaviour
The STEM Shift
Building Trust in Teacher Evaluations: It s not what you say; it s how you say it
Insights: How Expert Principals Make Difficult Decisions
Evaluating Instructional Leadership: Recognized Practices for Success
The Governance Core
Right From the Start
Lessons from the Head's Office

EDUCATION / Evaluation & Assessment

Meten in de praktijk    
Julius Caesar gezegd te Waterloo    
Scenario Test - Verbale en non-verbale communicatie bij afasie - handleiding    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - scoreformulieren    
Rey Visual Design Learning Test    
Screeling (ScreeLing) - handleiding    
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS) - handleiding    
Acceptatiecriteria    
Ken je kwaliteiten    
Rekengesprekken voeren    
AVL ADHD-Vragenlijst Handleiding    
Leren zichtbaar maken met formatieve evaluatie    
Clinician - administered PTSD scale for children and adolescents (CAPS-CA) complete set    
Schlichting Test voor Taalproductie-II (Schlichting Taalproductie) - handleiding    
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - scoreformulieren    
Vragenlijst Psychosociale Vaardigheden (VPV) - handleiding    
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - handleiding    
Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO) - scoreformulieren    
Zelf-ontdekking van A tot Z met 1000 en 1 vragen    
Diagnostisch Instrument voor Apraxie van de Spraak (DIAS ) - scoreformulieren    
Five-Factor Personality | Inventory II (FFPI)    
Leervoorwaardentest (LVT) - handleiding    
Leervoorwaardentest (LVT) - scoreformulieren    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelfoordelen van adolescenten (vanaf 11 jaar)    
Five-Factor Personality Inventory II (FFPI-II) | Vragenlijst voor zelf- en anderoordelen van volwassenen (vanaf 16 jaar)    
Klinisch redeneren volgens de HOAC II    
Buss-Durkee Hostility Inventory Dutch (BDHI-D) - scoreformulieren    
Rey Visual Design Learning Test (RVDLT) - scoreformulieren    
Breed evalueren
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn    
Ouder Kind Interactie Vragenlijst (OKIV-R) - vragenlijst voor ouders    
Clinician-Administered PTST Scale for Children and Adolescents (CAPS-CA) interviewboek
Schlichting Test Turks Scoreformulier
Schlichting Test voor Taalbegrip - Scoreformulieren
ADHD-vragenlijst (AVL) - scoreformulieren    
Vragenlijst Fundamentele Onthechting (VFO) - scoreformulieren    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - scoreformulieren 6-12 jaar    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - voorschoolse schalen    
Non-verbale Leerstoornisschalen (NLD-schalen) - profielformulieren    
Korte Klachten Lijst (KKL) - scoreformulieren    
Gezinsvragenlijst (GVL) - handleiding    
Bekwaamheid op de proef gesteld    
ADHD-vragenlijst AVL
OKIV-R handleiding.
Breed evalueren    
Zelfsturing    
Formatief handelen    
Using Equity Audits in the Classroom to Reach and Teach All Students
Dataproof Your School
Acing Online Assessment

EDUCATION / Leadership

Onderwijs vraagt leiderschap!    
Systeemdenken in de praktijk    
The Cutting Edge    
Het licht en de korenmaat    
Franciscaans leiderschap    
Spreken in het openbaar    
Bezielend leidinggeven    
Boek van de levensmissie    
Bijna-elke-dagboek voor leraren    
Andere tijden, andere leiders?    
Mindfulness in leiderschap    
De ziel van leiderschap    
Benedictijns leiderschap    
Leraar in de praktijk    
Beter speechen    
Een leven lang Flow    
De vijf essenties van leidinggeven aan een PLG    
Coöperatief vergaderen    
Schoolleider aan zet in ouderbetrokkenheid    
Werken aan pedagogische sensitiviteit in je team    
Pep-Talk waaier Engels    
Sociale veiligheid in school    
Handboek professionele schoolcultuur    
Startende leraren in het po en vo    
Onderzoeksmatig leidinggeven    
Zes min    
Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT    
Over het schoolhek heen    
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid    
Kwaliteit door gespreid leiderschap    
Leidinggeven zonder opsmuk    
School en thuis    
Minder veranderen, meer verbeteren    
Over initiatief en eenheid van inspanning    
Mensen beter maken    
Een leven lang vitaal in het onderwijs    
Ontdekkend levensbeschouwelijk leren    
Wat werkt op school    
Anders coachen met de Bepper Balance Methode    
Bewegen naar optimale arbeidsmobiliteit    
Continu verbeteren in het onderwijs    
Foutief ingevoerd, niet gebruiken
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven?
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven in het voortgezet onderwijs
Mindful communiceren in beeld en woord    
Erken de ongelijkheid    
Leraar, durf te claimen!    
Durf te doen wat onbekend is    
Zet ze aan het werk    
Projectmanagement in het onderwijs    

Imprints

Corwin

Collective Leader Efficacy
Formative Assessment
Becoming an Evocative Coach
Fall Down 7 Times, Get Up 8
Compassionate School Practices
How to Prevent Reading Difficulties, Grades PreK-3
Creating an Actively Engaged Classroom
Breakthrough Leadership
Digital-Age Teaching for English Learners
The Daily SEL Leader
Redefining Student Success
Race Resilience
Mentor Texts That Multitask [Grades K-8]
5-Gen Leadership
Teaching Math at a Distance, Grades K-12
Thinker, Learner, Dreamer, Doer
Morning Classroom Conversations
SEL From a Distance
Leading Like a C.O.A.C.H.
The Imperfect and Unfinished Math Teacher [Grades K-12]
Engaging in Culturally Relevant Math Tasks
The Poverty Problem
The Essential Blended Learning PD Planner
Rebellious Read Alouds
The Pedagogy of Real Talk
Shake Up Shared Reading
Student-Centered Coaching From a Distance
Leading Schools in Disruptive Times
Caring in Crisis
Courageous Conversations About Race
Equity Warriors
Designing Qualitative Research - International Student Edition
Teaching Literacy in Troubled Times
Open Windows, Open Minds
The Literature Review
Aiming High
The Peak Performing Teacher
The School of Hope
School Counseling to Close Opportunity Gaps
Student-Centered Mentoring
How Tutoring Works
Perspective!
Civil Discourse
Getting Into Good Trouble at School
Modifying Your Thinking Classroom for Different Settings
Collaborative Response
Social Emotional Well-Being for Educators
The SEL Coach
Reclaiming Personalized Learning
A Practical Approach to Special Education Administration

Uitgevers

SAGE