dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Grading for Equity
ISBN
9781506391571

verschijningsdatum

Personen

Joe Feldman

Grading for Equity
Grading for Equity

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Testing & Measurement

Meten in de praktijk    
Ouder Kind Interactie Vragenlijst (OKIV-R) - vragenlijst voor kinderen ten aanzien van hun moeder    
OKIV-R vragenlijst voor kinderen ten aanzien van hun vader    
Scenario Test - Verbale en non-verbale communicatie bij afasie - handleiding    
Schlichting Test voor Taalbegrip
Schlichting Test voor Taalproductie
Screeling (ScreeLing) - handleiding    
Trainingsexamens 2F    
Trainingsexamens 3F    
Slagen voor elke psychologische test    
Agile service management met scrum    
Autisme Spectrum Vragenlijst (ASV ) - scoreformulieren    
Autisme Spectrum Vragenlijst (ASV ) - handleiding    
Schlichting Test voor Taalbegrip (Schlichting Taalbegrip) - handleiding    
Dementieschaal voor mensen met een verstandelijke handicap (DSVH) - scoreformulieren    
Dementieschaal voor mensen met een verstandelijke handicap (DSVH) - handleiding    
Support Intensitiy Scale (SIS) - handleiding    
Screeling (ScreeLing) - scoreformulieren    
Formatief toetsen in de les    
Support Intensitiy Scale (SIS) - scoreformulieren    
Ouder Kind Interactie Vragenlijst (OKIV-R) - sleutel    
Communicatieve Intentie Onderzoek - CIO
Vragenlijst Fundamentele Onthechting (VFO) - handleiding    
Sociaal Emotionele Vragenlijst (SEV) - scoreformulieren    
Leerling Leerkracht Relatie Vragenlijst (LLRV) - handleiding    
Leerling Leerkracht Relatie Vragenlijst (LLRV) - scoreformulieren    
Sociaal Cognitieve Vaardigheden Test (SCVT) - handleiding    
Sociaal Cognitieve Vaardigheden Test (SCVT) - complete set    
Gezinsvragenlijst (GVL) - scoreformulieren    
Scenario Test - Verbale en non-verbale communicatie bij afasie - scoreformulieren    
Korte Klachten Lijst (KKL) - handleiding    
Buss-Durkee Hostility Inventory Dutch (BDHI-D) - handleiding    
NLD-schalen- handleiding
Inhoudelijke screeningsanalyse vanaf groep 3
Understanding and Applying Assessment in Education
Continuous Testing
Continuous Integration
Continuous Assessment
Continuous Design
Continuous Monitoring
Basiskennis IT
Continuous Deployment
Continuous Learning
Principles and Practices of Assessment
Mine the Gap for Mathematical Understanding, Grades 3-5
50 Assessment Approaches
A Little Guide for Teachers: Formative Assessment
Answers to Essential Questions About Standards, Assessments, Grading, and Reporting
Pedagogical Documentation in Early Years Practice
Effective Assessment in the Early Years Foundation Stage

Imprints

SAGE Publications, Inc

Cross-Cultural Management: Essential Concepts
Decoding the Ethics Code
Psychometrics
Multiple Regression
The Sociology of Organizations
Rational Choice in an Uncertain World
Behavior and Classroom Management in the Multicultural Classroom
International Organizations in World Politics
Exploratory Factor Analysis
Teaching Digital Natives
Little Bites of Big Data for Public Policy
Fixed Effects Regression Models
Child and Adolescent Development
Doing Research with Children and Young People
Phenomenological Research Methods
Human Resource Information Systems - International Student Edition
Creative Approaches to Problem Solving
Criminal & Behavioral Profiling
Focus Groups
Research Methods in Practice
Working in Teams
Psychology of Adjustment
The Presentation of Self in Contemporary Social Life
Social Network Analysis
Leading Organizations
Counseling Children and Adolescents
Empirical Research and Writing
Substance Use Disorders and Addictions
Statistics for People Who (Think They) Hate Statistics
"These Kids Are Out of Control"
Economic Evaluation in Education
What If Everybody Understood Child Development?
Entrepreneurship
Hard Conversations Unpacked
The Differentiated Flipped Classroom
Chemical Dependency Counseling
The Rhetorical Power of Popular Culture
Introductory Statistics Using SPSS
Mentoring in Action: Guiding, Sharing, and Reflecting With Novice Teachers
Don't Suspend Me!
Understanding and Evaluating Research
Tests & Measurement for People Who (Think They) Hate Tests & Measurement
The Ramped-Up Read Aloud
Negotiation
Violence
Memory
Meyer, J: Commitment in the Workplace
Transforming Qualitative Information
Negotiating and Influencing Skills
Standards-Based and Responsive Evaluation

Uitgevers

SAGE