dit werk kent de volgende uitvoeringen
E-book
Vakdidactiek
ISBN9789462641440
verschijningsdatum15/01/2015
verschijningsdatum15/01/2015
NUR 143 (Instrumentele) vaardigheden HOGER ONDERWIJS
imprint Hogeschool van Amsterdam
uitgever taal Nederlands
imprint Hogeschool van Amsterdam
uitgever taal Nederlands
Reeksen
Tweedegraads lerarenopleiding Wiskunde
Aanschouwelijke Meetkunde - Meetkunde van het perspectief | Collegejaar: 2019-2020
Aanschouwelijke Meetkunde - Meetkunde van het perspectief | Collegejaar: 2019-2020 Opleiding: Wiskunde
Aanschouwelijke Meetkunde -Ruimtemeetkunde | Collegejaar: 2019-2020
Aanschouwelijke Meetkunde | deel 1:Ruimtemeetkunde 2018-2019
Aanschouwelijke Meetkunde | deel 2: Meetkunde van het perspectief en veelvlakken
Aanschouwelijke Meetkunde deel 1 Ruimtemeetkunde
Combinatoriek | Collegejaar: 2019-2020 opleiding wiskunde
Complexe getallen
Dynamische Modellen
Dynamische modellen | 2a Blok 1; Jaar 2; Studiejaar 2014-2015
Dynamische modellen | 2B Blok 2 2014-2015
Dynamische Modellen | Collegejaar: 2019-2020 opleiding: wiskunde
Dynamische Modellen 2a | 2018-2019
Dynamische modellen 2b
Dynamische modellen 2C | Semester: 2 Collegejaar 2018-2019
Getallen en groepen
Getallen en Groepen | Collegejaar: 2019-2020 opleiding wiskunde
Getallen en Groepen | Semester 1 collegejaar 2019-2020
Grafentheorie 2e deel Matrices en grafen | Collegejaar: 2019-2020 opleiding wiskunde
Handleiding maple bij dynamische modellen | 2a Blok 1; Jaar 2; Studiejaar 2014-2015
Klassieke problemen
Klassieke problemen | 2018-2019
Leidraad bij analyse | 1 Collegejaar 2014-2015
Lineaire Algebra
Logica
Problemen en bewijzen | Periode 2 VT; Collegejaar 2014-2015
Problemen en bewijzen | Semester: 4 Collegejaar 2018-2019
Problemen en bewijzen | Semester:2 collegejaar: 2019-2020
Statistiek en combinatoriek
Synthetische meetkunde | Semester 1 collegejaar 2019/2020
Vakdidactiek | 3b, 2014-2015
Vakdidactiek 3c/5 | 2018-2019
Verzamelingenleer
Verzamelingenleer
Personen
Desiree van den Bogaart
Geschiedenis van de wiskunde | 2015-2016 2 voltijd en 3 deeltijd
Vakdidactiek | 3b, 2014-2015
Sjaak Schoen
Basisvaardigheden wiskunde | Tweedegraads lerarenopleiding wiskunde, Collegejaar: 2018-2019
Leidraad bij analyse | 1 Collegejaar 2014-2015
Lineaire algebra | Semester: 1 Collegejaar: 2016-2017
Vakdidactiek | 3b, 2014-2015
Vakdidactiek 3B | periode 3 en 4 DT collegejaar 2015-2016
Vectormeetkunde | periode 2 VT/DT collegejaar 2015-2016
Verzamelingenleer
Verzamelingenleer | periode 2 DT collegejaar 2015-2016
Verzamelingenleer | Semester:1 Collegejaar 2016-2017
NUR Codes (sub)
140 Instrumentele vaardigheden algemeen
VEILIG SCHRIJFMOT. OEFENB.(5V)
S.T. KLEUTERSCHRIFT (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 1C (5V)
S.T. SCHRIFT 1D CYFERS (5V)
S.T. WERKSCHRIFT 1A LIJN. (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 2A (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 2B (5V)
S.T. WERKSCHRIFT 2A LIJN (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 3A (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 3B (5V)
S.T. WERKSCHRIFT 3 (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 4 (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 5 (5V)
S.T. SCHRIJFSCHRIFT 6 (5V)
S.T. WERKSCHRIFT 1B RUIT (5V)
S.T. WERKSCHRIFT 2B RUIT (5V)
VEILIG MAAN STEMPELWERKBK.(5V)
SCHRIJFTAAL SCHR.1A WOORD (5V)
SCHRIJFTAAL SCHR.1B WOORD (5V)
Veilig leren lezen | Leesboekjes 4
VLL STAPJES WERKBOEK 10 (5V)
VEILIG WERKB SINT EN PIET (5V)
RAPPORTBOEKJE 1 (5V) INCL.ENV.
RAPPORTBOEKJE 2 (5V) INCL.ENV.
RAPPORTBOEKJE 3 (5V) INCL.ENV.
Speurneus | Leeskaarten
SPEURNEUS OEFENBOEKJE 1 (5V)
SPEURNEUS OEFENBOEKJE 2 (5V)
SPEURNEUS OEFENBOEKJE 3 (5V)
SPEURNEUS OEFENBOEKJE 4 (5V)
BISAC Codes
EDUCATION / General
Imprints
Hogeschool van Amsterdam
Eventmanagement | Semester 1, 2016-2017
Trainingsfysiologie | Semester 1, 2016-2017
Minor Spaanse taal en cultuur | 2016-2017
Minor Spaanse taal en cultuur | traject 1: economie, maatschappijleer/taalvaardigheid, 2016-2017
Minor Spaanse taal en cultuur, geschiedenis, geografie en taalvaardigheid | 2016-2017
Minor praktische filosofie en actualiteit, filosofische vragen
Minor praktische filosofie & actualiteit, sociale en politieke filosofie | 2016-2017
Minor praktische filosofie & actualiteit | ethiek/blok 1 en 3
Minor international journalism | Journalism & society Z21, 201-2017
Medische psychologie onderwijs en ontwikkeling | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Opvoedingsondersteuning | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Organisatieverandering en cultuur | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Psychometrische instrumenten | Collegejaar: 2016-2017 Semester: Blok 1
Drugs en Amsterdam | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Training en coaching, module training | Semester: blok 1 en 2 Collegejaar: 2016-2017
Coaching | Semester: blok 1 en 2 Collegejaar: 2016-2017
Werken met gezinnen | 1 Semester: Blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Werken met gezinnen | 2 Semester: blok 2 Collegejaar: 2016-2017
Training en coaching, module coaching voltijd | Collegejaar: 2016-2017 Semester: Blok 1 en 2
Maatschappij | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Economische orde en groei | Semester: 1 Collegejaar: 2016-2017
Werkcolleges atudiekeuzebegeleiding "instrumenten" | Semester: blok 1 Collegejaar: 2016-2017
Economische modellen
Bewijzen | Collegejaar: 2016-2017 Semester: 1
Geschiedenis | Collegejaar: 2016-2017 Semester: 1
Grafentheorie | Semester: 1 Collegejaar: 2016-2017
Complexe getallen | Semester: 1 Collegejaar: 2016-2017
Lineaire algebra | Semester: 1 Collegejaar: 2016-2017
Dynamische modellen | 2a Collegejaar: 2016-2017 Semester: 1
Denken over cultuur en verandering | blok 1 2016-2017
Basisvaardigheden algebra | Opleiding: tweedegraads lerarenopleiding Wiskunde Semester 1 collegejaar 2016-2017
Democratie
Proza-analyse
Interculturele communicatie | Collegejaar 2016-2017
Politieke geschiedenis
Minor ethiek van de beroepspraktijk teksten ethiek
Minor ethiek, voor de beroepspraktijk werken met levensverhalen | blok 1,2,3,en 4 collegejaar 2016-2017