dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
A Practical Guide to Teaching Foreign Languages in the Secondary School
ISBN
9781032250694

verschijningsdatum
15/08/2023

Personen

Pachler, Norbert (Institute of Education, University of London, UK)

A Practical Guide to Teaching Foreign Languages in the Secondary School
A Practical Guide to Teaching Foreign Languages in the Secondary School

Redondo, Ana

A Practical Guide to Teaching Foreign Languages in the Secondary School
A Practical Guide to Teaching Foreign Languages in the Secondary School

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Training & Certification

Het gaat steeds beter    
Activerende didactiek    
Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs    
Ethiek van praktijkgericht onderzoek    
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Lesson Study    
Focus op Dalton    
Projectonderwijs in het hbo    
De verleiding weerstaan    
Coachen op de rollen van de leraar    
Aan de slag!    
Eerste hulp bij didactische ongelukken    
Onderwijskundig ontwerpen    
De Trainingsachtbaan    
Klasmanagement en reflectie
Leraren opleiden in een superdiverse samenleving    
Opeens weet je het … je wordt leraar!    
The Power of Explicit Teaching and Direct Instruction
Every Teacher a Leader
Passing the Numeracy Skills Test
Teaching Creative and Critical Thinking in Schools
Better Behaviour
Critical Thinking Skills for Education Students
Passing Assessments for the Award in Education and Training
The Trainee Teacher's Handbook
Academic Practice
Achieving QTLS status
How to Coach: First Steps and Beyond
Succeeding on your School Experience Placement
"Miss, I don't give a sh*t"
Being a Teacher
Coachen op de zes rollen van de leraar    
Fundamental English and Mathematics Skills for Trainee Teachers
Professionalism in Primary Teaching
De zes rollen van de leraar in de praktijk    
Ons mbo het werboek    
Ons mbo de verhalenbundel    
The Poverty Problem
Fundamental English and Mathematics Skills for Trainee Teachers
Evidence Based Teaching in Secondary Schools
Professionalism in Primary Teaching
Mindful Teacher, Mindful School
Achieving your Diploma in Education and Training
The Truth about Teaching
Teaching Creative and Critical Thinking in Schools
Primary English for Trainee Teachers
Engaging, Motivating and Empowering Learners in Schools
NQT: The beginning teacher's guide to outstanding practice
Children Reading for Pleasure in the Digital Age
Wider Professional Practice in Education and Training