dit werk kent de volgende uitvoeringen

Hardback
The ITT Core Content Framework
ISBN
9781529741919

verschijningsdatum
05/10/2020

Personen

Glazzard

Assessment for Learning in the Early Years Foundation Stage
Evidence Based Primary Teaching
Mythbusting for Trainee Teachers
Mythbusting for Trainee Teachers
Supporting Mental Health in Primary and Early Years
Teaching and Supporting Children with Special Educational Needs and Disabilities in Primary Schools
The ITT Core Content Framework

NUR Codes (sub)

740 Mens en maatschappij algemeen

Jeugdcriminaliteit in groepsverband ontrafeld    
Grondslagen SPH    
Kinderen die haten    
De gezonde samenleving    
Dromen, sprookjes, mythen    
Gij zult zijn als goden    
De ouderdom    
De tweede sekse    
Supervoorspellers    
Geloven binnen en buiten verband    
Disentangling an invisible trade    
Governance of innovation project management
Human dignity    
Ethiek en economie    
Erven en Schenken
Dokter is ziek    
De cultuur van angst    
Wetstratees
Van Ver    
Het Communistisch Manifest    
Begeleiden van groepen    
Anders kijken    
Verbinding verbroken    
Regine regulations in Europe    
Leren uit de ontmoeting    
Ontvoerd    
Kleine verhalen    
Het wilde denken
Ambtenaar op expeditie !    
De versplinterde samenleving    
Politiek cynisme    
Praktijkgerichte Sociale Vaardigheden    
Moord en doodslag
Familiedrama's    
Depressie is geen ziekte    
Dynamism in Islamic Activism    
Nut en noodzaak van de mondiale voetafdruk
Basisprincipes praktijkonderzoek    
Vernederd, verkracht, verborgen
Seizoenen van de tijdgeest    
De gave van ADHD    
No time    
De shockdoctrine    
Hoe ongelijk is Nederland?
Welvaart in Nederland | 2014    
Adam en Eva in China    
Veroordeeld tot verbondenheid    
Leven met gemis    
Moeders van Afrika    
Melkert misleidde Beatrix    

BISAC Codes

EDUCATION / Educational Policy & Reform / General

Meer dan onderwijs    
In goede handen    
Edushock    
Kansrijke medezeggenschap in het onderwijs    
Pedagogiek    
Handboek onderwijsrecht    
Vakken en vorming in onderzoek    
Op zoek naar onderzoek    
Veranderend toezicht    
Klas met een hoek af    
Handboek professionele schoolcultuur    
Startende leraren in het po en vo    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Het bezwaar van de leraar    
Sel en gedrag in de groep    
Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT    
Spots op onderwijs    
Over het schoolhek heen    
Genadezesjes    
De bril van de leraar    
Handboek Jeugdparticipatie    
Een leven lang vitaal in het onderwijs    
Oplossingsgericht aan het werk met kinderen en jongeren    
Meer dan slim    
Denken als ambacht    
Bewegen naar optimale arbeidsmobiliteit    
Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs    
Erken de ongelijkheid    
Globalization, Nationalism, and Music Education in the Twenty-First Century in Greater China    
Leraar, durf te claimen!    
Deep Learning
De school als werkplaats    
Think Big With Think Alouds, Grades K-5
The Ramped-Up Read Aloud
Using Equity Audits to Create Equitable and Excellent Schools
Leading Collaborative Learning
Standenonderwijs    
The Antiracist Educator
Educational Justice
Education Policy
Homelessness Comes to School
The Practice of Authentic PLCs
The Global Fourth Way
World Class Learners
The NEW School Rules: 6 Vital Practices for Thriving and Responsive Schools
All Systems Go: The Change Imperative for Whole System Reform
Good to Great to Innovate: Recalculating the Route to Career Readiness, K-12+
The Take-Action Guide to World Class Learners Book 2: How to Make Product-Oriented Learning Happen
The Take-Action Guide to World Class Learners Book 3: How to Create a Campus Without Borders
Minding the Future: Revitalizing Learning Cultures Through Teacher Leadership

Imprints

Learning Matters

Safeguarding in Social Work Practice
Passing the Literacy Skills Test
Reflective Practice in Social Work
Nursing Adults With Long Term Conditions
Introduction to Nursing for First Year Students
Succeeding in Essays, Exams and OSCEs for Nursing Students
Assessing Learning in the Lifelong Learning Sector
Developmental Psychology
Leading for Health and Wellbeing
Nursing in Partnership with Patients and Carers
Youth Justice and Social Work
Preceptorship for Newly Registered Nurses
Safeguarding Adults in Social Work
Measuring Health and Wellbeing
Policing Terrorism
Cognitive Psychology
Research Skills for Medical Students
Using Counselling Skills in Social Work
Social Work in a Digital Society
Professional Accountability in Social Care and Health: Challenging unacceptable practice and its management
Teaching Arithmetic in Primary Schools
Thinking Through Ethics and Values in Primary Education
Innovating for Patient Safety in Medicine
Passing PTLLS Assessments
Study Skills for Health and Social Care Students
Becoming a Registered Nurse: Making the transition to practice
Acute and Critical Care in Adult Nursing
Principles and Practice of Nurse Prescribing
Delivering Person-Centred Care in Nursing
Fundamental English and Mathematics Skills for Trainee Teachers
Evidence Based Teaching in Secondary Schools
Health Promotion for Nursing Associates
A Broad and Balanced Curriculum in Primary Schools
Teaching Grammar, Punctuation and Spelling in Primary Schools
Professionalism in Primary Teaching
Teaching Systematic Synthetic Phonics in Primary Schools
Effective Supervision for Counsellors: An Introduction
Themes and Debates in Early Childhood
Using Health Policy in Nursing Practice
Primary Science: Teaching Theory and Practice
Social Work and Foster Care
Effective Supervision in Social Work
Teaching Higher Education Courses in Further Education Colleges
Caring for Older People in Nursing
Becoming a Practitioner in the Early Years
Teaching and Training Vocational Learners
Successful Mentoring in Nursing
Action Learning in Social Work
Creativity in Primary Education
Lessons in Teaching Grammar in Primary Schools

Uitgevers

SAGE