Personen
Kees Gelderman
BOM Business to business marketing
Hein van der Hart
BOM Business to business marketing
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.
Waarom kiezen voor Business marketing?
* Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
* bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen;
* met extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties en marktonderzoek, met nieuwere benaderingen, waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld. Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Business marketing is ook beschikbaar als e-book.
Wat is nieuw in de zesde editie van Business marketing?
In deze zesde editie is er aandacht voor nieuwe vormen van aanbesteding. Daarnaast bevat het boek de nieuwste inzichten op het gebied van (online) marketing, zoals ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Bovendien wordt er aandacht besteed aan Industrie 4.0, ook wel Smart Industry genoemd. Tot slot zijn er veel actuele voorbeelden opgenomen.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en opdrachten, de leerdoelen van het boek en actuele cases. Deze toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.