dit werk kent de volgende uitvoeringen
Pakket
ISBN9789491560958
verschijningsdatum22/06/2015
verschijningsdatum22/06/2015
NUR Codes (sub)
800 Bedrijfskunde algemeen
Imprints
Adfo Groep
Creativity with a Capital C
Bestel t/m 20 september voordelig een pakket van 'Dokter, ik heb last van klanten' van Mike Hoogveld en 'Kloteklanten' van Egbert Jan van Bel voor €24,95
'Dokter, ik heb last van klanten':
Iedereen heeft te maken met klanten. Of je nu werkt bij een commercieel bedrijf of bij een overheidsinstantie. Toch lijkt het vaak of we allergisch zijn voor klanten. We willen het maximale uit de klant halen, maar stellen hem niet centraal in alles wat we doen. In 'Dokter, ik heb last van klanten' legt Mike Hoogveld de omgang met klanten onder de scanner. Hij beschrijft de symptomen van de 17 meest voorkomende kwalen en geeft tips om ze snel en effectief te genezen.
Een boek waarin de praktijk de wetenschap ontmoet. Met veel herkenbare voorbeelden en op een vlotte, humoristische manier geschreven.
'Dokter, ik heb last van klanten' is het medicijn dat elke organisatie op weg helpt naar een gezonde omgang met zijn klanten'.
'Kloteklanten':
Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur, sprak over de onderzoeksresultaten met vele ondernemers, managers en hun klanten. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten en vertaalde dit naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt.
U krijgt honderden meningen, ervaringen en aanvaringen van klanten voorgeschoteld. U krijgt een bloemlezing uit de duizenden reacties van consumenten zoals u en ik, en over managers zoals u en ik... Sommige rampzalig of dramatisch, vaak hilarisch, maar altijd zeer leerzaam! Kortom, Kloteklanten is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert.
Grootschalig klantonderzoek
Laat u niet misleiden door de titel, het boek heeft als basis een grootschalig onderzoek dat op continue basis al weer meerdere jaren wordt gehouden onder tienduizenden consumenten in Nederland: wanneer vindt u een onderneming oké? En wanneer niet?
Simpel gezegd, waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.