dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum15/06/2011
verschijningsdatum15/04/2011
verschijningsdatum15/04/2012
Alles voelt als een van die legendarische surfgolven die maar eens in de twintig jaar voorbijkomt. Dan denk je ook niet aan wat er fout kan gaan. Je springt op je plank en je duikt het water in.
In Van 3 naar 10.000.000 vrienden vertelt Raymond Spanjar openhartig en vol humor over de geboorte, de groei, alle geheime onderhandelingen en de uiteindelijke verkoop van Nederlands populairste website. Een must-read voor ondernemers en jonge honden, een kijkje achter de schermen voor alle Hyvers en een inspiratiebron voor de gevestigde orde.
'Intrigerend. Geestig. Rock-'n-roll.'
HANNA VERBOOM (actrice en oprichter GetItDone.org)
'Een feest der herkenning. De mannen van Hyves hebben mijn geloof in 'work hard, play hard' alleen maar versterkt. In één ruk uitgelezen.'
MICHIEL MOL (Lost Boys, Force India f1)
'Zeer inspirerend, wie dit leest wil ondernemen, avonturen beleven, aan de slag!'
JEROEN SMIT (auteur van De Prooi)
Raymond Spanjar (1977) studeerde Economie en Psychologie aan de Univer¬siteit van Amsterdam.