Veel bedrijven benutten minder dan vijftig procent van hun groeipotentieel. Ambitieuze leiders zijn druk bezig met hun product en organisatie, maar worstelen vaak met het opstellen van het juiste groeiplan. In dit boek onthult voormalig McDonald’s-topman en serieondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen. Ontdek hoe succesvolle bedrijven groeien door anders te denken en anders te doen. En hoe jij hetzelfde kunt doen. Gebaseerd op dertig jaar ervaring met groeibedrijven ontwikkelde Savelberg een unieke 8-staps Groeikrachtformule waarmee elke onderneming kan groeien, hoe klein je ook begint of hoe groot je al bent. ‘Geloof in jezelf, groei en verover de wereld!’ Op 34-jarige leeftijd werd René Savelberg de jongste CEO in het wereldwijde McDonald’s-systeem. Als algemeen directeur van McDonald’s Nederland, serieondernemer en internationaal keynote speaker, werkte hij met high-performance bedrijven over de hele wereld. Hij ontdekte dat veel van deze bedrijven investeren in dezelfde drie bouwstenen waarmee ze hun business laten groeien; standaardisatie, partnerships en mensgerichtheid. Zijn boek legt uit hoe ook jij deze bouwstenen kunt gebruiken om de groei van jouw organisatie te versnellen en te maximaliseren. ‘Gelukkig wilde René dit boek schrijven’ – Quote Magazine ‘Inspirerend en een eigen kijk op groei’ – Jury Managementboek van het Jaar ‘Groeikracht wordt helder en overtuigend onthuld’ – Rabobank