dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491560507
verschijningsdatum09/10/2013
verschijningsdatum09/10/2013
De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar bedrijven mee te maken hebben. Nieuwe netwerken hebben een alsmaar uitdijend 'egosysteem' in werking gezet waarin gewone mensen geloven dat hun leven zo interessant is dat ze het 24 uur per dag uit moeten zenden. Het ontcijferen van dit gedrag helpt ons om te kunnen voorspellen waarheen het sociale en mobiele web ons zullen leiden. Centraal in dit alles staat de nieuwe consument - die aan de grondvesten van het bedrijfsleven schudt. 'Het einde van Business as Usual' onderzoekt elke laag van deze complexe consumentenrevolutie die de toekomst van business, media en cultuur gaat veranderen. Naarmate consumenten zich onderling verbinden, ontstaat een uitgebreid en efficiënt informatienetwerk dat richting geeft aan ervaringen, beslissingen en markten. En dat is bijzonder ontwrichtend. 'Het einde van Business as Usual' zal de manier veranderen waarop je het bedrijfsleven ziet - van sales en marketing tot klantenservice en productontwikkeling, en zelfs leiderschap en cultuur. De hoofdpunten: * Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van de digitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welke richting ze uitgaan. * De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel mee doen. * Zoek verbinding met je nieuwe publiek (en het publiek van je publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders. * Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten. Leer van dit nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren, zodat je engagement met je stakeholders kunt stimuleren. Verhoog de relevantie van je bedrijf en je merk door nieuwe manieren te implementeren om verbinding te zoeken, te leren en je aan te passen. Terwijl andere bedrijven ten prooi vallen aan digitaal Darwinisme, ontwikkelt jouw bedrijf zich tot een bloeiende business. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.