dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491560859
verschijningsdatum03/12/2014
verschijningsdatum03/12/2014
Zorgmarketing = contentmarketing Hulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvol de stap maken van communicatie naar zorgmarketing Klassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideële zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid. Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dat theoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten, marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak. Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur van contentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie.