dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Cocreëren kun je (stimu)leren
ISBN
9789493336049

verschijningsdatum
20/11/2023

Reeksen

Leiderschap in de onderwijspraktijk

Beter leren door groepsdynamiek    
Bewegen naar optimale arbeidsmobiliteit    
Cocreëren kun je (stimu)leren
Cocreëren kun je (stimu)leren    
Continu verbeteren in het onderwijs    
De professionele leergemeenschap in het onderwijs    
Druk, druk druk…
Een leven lang vitaal in het onderwijs    
Erken de ongelijkheid    
Integrale kindcentra    
Kansrijke medezeggenschap in het onderwijs    
Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT    
Sociale veiligheid in school    
Vertrouwen, verbinden en vakmanschap in het onderwijs    
Wat is eerlijk?    
Werken aan pedagogische sensitiviteit in je team    
Wetenschap en technologie in de klas    
Woorden, waarden en werkelijkheid    

Personen

Frank de Jong

Cocreëren kun je (stimu)leren
Cocreëren kun je (stimu)leren    

Marjan Vermeulen

Cocreëren kun je (stimu)leren
Cocreëren kun je (stimu)leren    
Leren en laten leren    
Professionele leergemeenschappen    
Vitaliteit in processen van collectief leren    

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Leadership

Onderwijs vraagt leiderschap!    
Systeemdenken in de praktijk    
The Cutting Edge    
Het licht en de korenmaat    
Franciscaans leiderschap    
Spreken in het openbaar    
Bezielend leidinggeven    
Boek van de levensmissie    
Bijna-elke-dagboek voor leraren    
Andere tijden, andere leiders?    
Mindfulness in leiderschap    
De ziel van leiderschap    
Benedictijns leiderschap    
Leraar in de praktijk    
Beter speechen    
Een leven lang Flow    
De vijf essenties van leidinggeven aan een PLG    
Coöperatief vergaderen    
Schoolleider aan zet in ouderbetrokkenheid    
Werken aan pedagogische sensitiviteit in je team    
Pep-Talk waaier Engels    
Sociale veiligheid in school    
Handboek professionele schoolcultuur    
Startende leraren in het po en vo    
Onderzoeksmatig leidinggeven    
Zes min    
Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT    
Over het schoolhek heen    
Straight-Line Leadership    
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid    
Kwaliteit door gespreid leiderschap    
Leidinggeven zonder opsmuk    
School en thuis    
Minder veranderen, meer verbeteren    
Over initiatief en eenheid van inspanning    
Mensen beter maken    
Een leven lang vitaal in het onderwijs    
Ontdekkend levensbeschouwelijk leren    
Wat werkt op school    
Anders coachen met de Bepper Balance Methode    
Bewegen naar optimale arbeidsmobiliteit    
Continu verbeteren in het onderwijs    
Foutief ingevoerd, niet gebruiken
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven?
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven in het voortgezet onderwijs
Mindful communiceren in beeld en woord    
Erken de ongelijkheid    
Leraar, durf te claimen!    
Durf te doen wat onbekend is    
Zet ze aan het werk    

Imprints

Uitgeverij Pica

Teken je gesprek over gedrag    
's Nachts hoor ik de troostvogel zingen
Hoe maak je een succes van je nieuwe gezin?    
Van pesten naar samenwerken    
Tics en dwang in de klas    
Meidenvenijn in het basisonderwijs    
Het zakboek voor contactpersonen onderwijs    
Het zakboek voor vertrouwenspersonen    
PBS in de klas    
Geroezemoes    
Groepsplan gedrag    
Sociale veiligheidslessen in PBS    
Wiebelen en friemelen in de klas    
Expliciete directe instructie 2.0    
Kleppen dicht!    
Nieuwkomers op school    
Sel    
Nu even niet    
Hulpwaaier TOS    
Hulpwaaier voor het coachen van kinderen    
De zelfverzekerde leraar    
Hulpwaaier ADHD in de klas    
Hulpwaaier hoogbegaafdheid    
Hulpwaaier Dyscalculie    
Waarderend leren in het voortgezet onderwijs    
Lef om te luisteren    
De eerste stap | Handboek voor de coach    
De eerste stap | Handboek voor de ouders    
De eerste stap | Onderhoudsgids    
De eerste stap | Handboek voor de leerkracht    
Veranderend toezicht    
Mentorlessen | Werkboek    
Leren voor morgen    
Wijzer in executieve functies - groep 1 tot en met 4    
Wijzer in executieve functies - groep 5 tot en met 8 | groep 5-8 | Handleiding en kaarten voor groep 5 t/m 8    
Wiebelen en friemelen thuis
Effectief rekenonderwijs op de basisschool    
Co-teaching    
Leerlingen AANzetten tot leren    
De beroepsstandaard voor de jonge-kindspecialist    
Het verwende kind-syndroom    
Sociale veiligheid in school    
Elke les telt    
De zes rollen van de leraar    
Stresskippen en andere bange vogels    
Handboek professionele schoolcultuur    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Gelijke kansen in de school    
Wat voel je? Wat denk je?    
Teken je gesprek over werkhouding    

Uitgevers

Uitgeverij Pica