dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector
ISBN
9780857258175

verschijningsdatum
01/01/2012

Personen

Gould, Jim

Achieving your Diploma in Education and Training
Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector
Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Adult & Continuing Education

Zelfregie terug in het werk    
Slimmer dan je ouders    
Beginners
Nieuwe Start! Werken in de Zorg | A2    
Liefdevol opvoeden, een kunst    
Voortijdig schoolverlaten voorkomen    
De Trainingsachtbaan    
Beginners    
Kijk als een kunstenaar    
Wat gaan we eten?    
In 10 stappen een heldere levensmissie    
50 Teaching and Learning Approaches
The Apprentice's Guide to End Point Assessment
50 Quality Improvement and Quality Assurance Approaches
Coaching and Mentoring
Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector
Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector
Passing Assessments for the Certificate in Education and Training
Principles and Practices of Teaching and Training
The Protection of Geographical Indications in India: A New Perspective on the French and European Experience
Passing PTLLS Assessments
Teaching, Tutoring and Training in the Lifelong Learning Sector
Inclusive Practice in the Lifelong Learning Sector
What is Teaching in the Lifelong Learning Sector?
Study Skills for PTLLS
Curriculum Studies in the Lifelong Learning Sector
Social Emotional Well-Being for Educators
Teaching Higher Education Courses in Further Education Colleges
Teaching and Training Vocational Learners
Teaching and Learning in Higher Education
Achieving your Diploma in Education and Training
Achieving QTLS status
Constitution of India, Professional Ethics and Human Rights
Sports Law in India
Child Sexual Abuse and Protection Laws in India
Handbook of Adult and Continuing Education
Principles and Practices of Assessment
Delivering Employability Skills in the Lifelong Learning Sector
Successful Teaching Practice in the Lifelong Learning Sector
Planning and Enabling Learning in the Lifelong Learning Sector
Teaching in Higher Education
Reflective Practice in Education and Training
Learning, Teaching and Development: Strategies for Action
Achieving Your Award in Education and Training: A Practical Guide to Successful Teaching in the Further Education and Skills Sector
Reflective Practice for Renewing Schools: An Action Guide for Educators
Just Teach! in FE
Academic Practice
The Protection of Geographical Indications in India
Teaching and Learning in Higher Education: Disciplinary Approaches to Educational Enquiry
Just Teach! in FE: A people-centered approach
PCET

Uitgevers

SAGE