Veel mensen willen of kunnen niet verleidend schrijven. Dat is begrijpelijk als je kijkt wat er geleerd wordt in het onderwijs. Door geïnspireerd te raken om verleidelijker te schrijven, krijg je meer klanten bij jouw bedrijf, wordt het schrijven van een sollicitatiebrief gemakkelijker of je weet hierdoor hoe je iemand beter kan overtuigen als het zwart op wit staat. Nog nooit zijn er zoveel tekstschrijvers, copywriters en marketeers geweest die hierop inspelen. Daarnaast denkt iedereen een goede copywriter te zijn. Om echt te overtuigen met tekst is jaren ervaring nodig van trial en error. Proberen, testen, experimenteren. Alles meten en kijken wanneer mensen iets bij jou kopen of iets van jouw aannemen. Kun jij voorspellen wat er gebeurd als jij zo goed kan schrijven dat iedereen jou wil aannemen, jouw boek koopt of inhuurt als consultant? Een veel gemaakte fout is dat copywriters sterk zijn in spelling. Dat is meestal niet het geval. Copywriters en tekstschrijvers zijn beter in de manier van schrijven en hoe er met woorden wordt omgegaan. In dit boek word je geïnspireerd om meer te doen met de teksten op jouw website & Social Media-kanalen.