Personen
Mark Jansen
NUR Codes (sub)
980 Informatica algemeen
Basisgids Digitale fotobewerking met Picasa 4
Grafische bewerkingen met de computer
Microsoft Excel 2003 voor Dummies
Microsoft Word 2003 voor Dummies
In Google Marketing wordt onderscheid gemaakt tussen het optimaliseren van een website - zoekmachineoptimalisatie of Search Engine Optimalisation (SEO) genoemd - en betaalde marketingmogelijkheden als Google AdWords, zoekmachinemarketing of Search Engine Marketing (SEM) genoemd. Ook bezoekersanalyse achteraf met Google Analytics komt aan bod en er wordt uitgelegd hoe je sociale media kunt gebruiken om de zoekresultaten te beïnvloeden. In dit boek is bewust gekozen voor een praktische aanpak met veel aansprekende voorbeelden en nuttige tips. Daarmee is Google Marketing onmisbaar voor iedereen die zelf aan de slag wil om ervoor te zorgen dat zijn of haar website snel gevonden wordt op internet om de concurrentie te slim af te zijn. Over de auteur Mark Jansen is eigenaar en oprichter van een Ooseoo, een bedrijf gespecialiseerd in zoekmachine- en internetmarketing. Mark heeft vele bedrijven en organisaties geholpen bij het verbeteren van de vindbaarheid van hun website en het trekken van meer bezoekers en klanten.