Ben jij managementassistent, secretaresse of Office Manager en merk je dat je niet meer meekomt? Dat er vraag is naar nieuwe competenties en vaardigheden? Of ben je bezig na te denken over een beroepskeuze en wil je aan de slag als zelfstandig ondernemer? Wist je dat er schreeuwende behoefte is aan Virtual Assistants? Zou het niet fijn zijn om ervoor te zorgen dat je goed voorbereid op de toekomst je vak kunt uitoefenen? Misschien ben je zelfs inmiddels al gestart als Virtual Assistant maar heb je nog veel vragen en kun je wel wat hulp gebruiken. In dit boek zet Mirelle Petit uiteen wat het werken als Virtual Assistant behelst. Zij neemt je mee op haar reis en hoopt je hiermee te inspireren. Na het lezen van dit boek: * heb je inzicht in wat er komt kijken bij het werken als Virtual Assistant * weet je wat je in huis moet hebben om een goede Virtual Assistant te zijn * weet je met welke online tools je moet werken om je werk in weinig tijd te doen * weet je hoe je goed kunt communiceren met je klanten * weet je hoe je een waardevolle bijdrage kunt leveren aan de bedrijven van je klanten Mirelle Petit is een succesvolle onderneemster die inmiddels twee bedrijven rond Virtual Assistants leidt.