Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de `beste mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorg jij ervoor dat anderen jouw kwaliteiten écht leren kennen, jou waarderen en je aanbevelen, en dat ze jou vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar jij goed in bent? Hoe je goed gevonden wordt legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe jij je zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. Je leert jezelf te presenteren, wie je bent en wat je doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doe je op een manier die bij jou past, door te laten zien wie je bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ... - Wat je al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe je dat zichtbaar maakt. - Hoe wil je gevonden worden? Gebruik de handige hulpmiddelen om je eigen `zoekwoorden vast te stellen en te laten zien waar je goed in bent. - Hoe zet je social media in voor je persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen. Je bent al goed nu nog zorgen dat je goed gevonden wordt! Tom Scholte is ontwikkelmanager bij organisatie- en communicatiebureau Firma de Groot. Hij adviseert teams en organisaties bij hun positionering, ook via social media. Joris Coppes is commercieel directeur bij Astarte Sports. Hij begeleidt individuele sporters, nationale teams en bonden die zich online als merk willen presenteren.