dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789047300045
verschijningsdatum05/06/2007
verschijningsdatum05/06/2007
Personen
G. de Groot
Handleiding NEN-EN-IEC 61439
Marketingplanning en –strategie is een praktische handleiding voor het schrijven van een marketingplan. Deel 1 biedt het theoretische kader: wat is de functie van een marketingplan en hoe is een marketingplan opgebouwd? Aan de hand van een checklist worden de diverse stappen belicht. De praktische toepassing, het kunnen schrijven van een marketingplan.vormt hierbij steeds het uitgangspunt.<br>Het tweede deel bestaat uit een aantal compacte cases uit het midden-en kleinbedrijf die tot een volledig marketingplan kunnen worden uitgewerkt. De cases lenen zich goed voor een zelfstandige uitwerking en kunnen worden aangepast aan de reeds bestaande marketingkennis. Dit maakt het boek geschikt voor opleidingen op verschillende niveaus binnen het hoger en universitair onderwijs.<br>Gert de Groot is verbonden als instituuts directeur van het Instituut International Business and Communication aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.