dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
English Phonetics and Pronunciation Practice
ISBN
9781032532950

verschijningsdatum
21/06/2024

Personen

Carley, Paul (University of Leicester, UK)

American English Phonetics and Pronunciation Practice
English Phonetics and Pronunciation Practice
English Phonetics and Pronunciation Practice
Practical English Phonetics and Phonology

Mees, Inger M. (Copenhagen Business School, Denmark)

English Phonetics and Pronunciation Practice
English Phonetics and Pronunciation Practice
Practical English Phonetics and Phonology

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Bilingual Education

De taalhacker    
A1    
De bovenkamer    
A2    
KNM    
Olaf & Giraf en de Grote Plons    
Limo    
Helen Parkhurst    
Praat je mee?    
Praat je mee? Docentenmap    
Praat je mee? Kaartenbox
Nieuwe buren in de Molenstraat
Arme Anne
Mooie ogen    
Perspectieven op Montessori    
Der komplette Projektmanager    
Teaching English Through Action    
Overbruggen    
B1 - Praktijkboek    
B1 | 2    
Lost in London
Een dief op een scooter
Dalton: Lef    
Woorden in prenten    
Co-Teaching for English Learners
Equity by Design
Unlocking English Learners' Potential
Collaborating for English Learners
Olga en de opdrachten
Geen cake voor de baby
Perspectives on Montessori    
Geen feest voor meneer Vermeer?
Onderwijs voor vluchtelingen    
Meertalig    
Helen Parkhurst    
But Does This Work With English Learners?
Digital-Age Teaching for English Learners
Preventing Long-Term ELs: Transforming Schools to Meet Core Standards
Academic Language in Diverse Classrooms: English Language Arts, Grades K-2: Promoting Content and Language Learning
Teaching Beginner ELLs Using Picture Books
Mastering Academic Language: A Framework for Supporting Student Achievement
Progressing Students' Language Day by Day
Teaching Reading to English Learners, Grades 6 - 12: A Framework for Improving Achievement in the Content Areas
Collaboration and Co-Teaching for English Learners: A Leader's Guide
Breaking Down the Wall
English as an Additional Language: Approaches to Teaching Linguistic Minority Students
Academic Language Mastery: Culture in Context
Academic Language Mastery: Grammar and Syntax in Context
Academic Language Mastery: Conversational Discourse in Context
Academic Language Mastery: Vocabulary in Context