Grote ambities en verre doelen trekken misschien de aandacht, maar échte verandering begint klein, met bewuste en doordachte stappen. In Steentje in je schoen laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Ontdek hoe je precies kunt vaststellen waar de schoen wringt, en welke concrete stappen je als individu en in teamverband kunt nemen voor blijvende verbeteringen.
Een gestructureerde, stapsgewijze aanpak werkt effectiever en prettiger dan abrupte veranderingen. Van Bels aanpak vermindert risico’s, verbetert de uitvoering en zorgt voor draagvlak. Het boek geeft aan hoe je eigenaarschap, betrokkenheid en veerkracht kunt vergroten binnen je organisatie, met praktische methodieken, veel inspirerende verhalen, cases, onderzoek en adviezen.
Steentje in je schoen is geschreven voor de doener die praktisch aan de slag wil met verandering en verbetering. Het nodigt je uit om de kracht van geleidelijke vooruitgang te omarmen.
Egbert Jan van Bel is marketingstrateeg, auteur en spreker en maakt organisaties waardevol en resultaatgericht. Zijn boeken als Event Driven Marketing en de serie Kloteklanten wonnen prijzen en werden bestsellers in Nederland en daarbuiten.