dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Interface design
ISBN
9789063697105

verschijningsdatum
01/05/2024

Personen

Guillaume Couche

Interface design
Interface design    

Samuel Iliffe

Interface design
Interface design    

Richard Shackleton

Interface design
Interface design    

NUR Codes (sub)

640 Kunst algemeen

Breitner in Rotterdam    
Amsterdam gebouwd op palen    
Gent    
Modernisme    
Great War Fashion
Juane Xue    
Dijken van Nederland    
Dutch dikes    
Nationaal Militair Museum    
Double Dutch    
Built environment | 2013-2014    
Onze jongens    
Simon Koene    
Een knaap a deux mains
Archiprix International Madrid | 2015    
Kunst en politiek    
Dat kan mijn kleine zusje ook    
Vincent van Gogh    
Michaël Borremans
Hollands bouwblok en publiek domein
Rietveldprijs 2009    
Armer en rijker    
Charleroi    
Wall and Piece    
Stencil King    
The Faith of Graffiti    
Vrouwen die lezen zijn gevaarlijk    
De schilderkunst der Lage Landen | 2    
Organized Networks    
Second Opinion    
Phantom City    
Magnum Magnum    
Echte Katten    
Magritte    
De alledaagse en de geplande stad    
Plan B    
Van Vught & Van Gogh    
Rembrandt and his Circle    
100 huizen 100 iconen    
De 75 beroemdste bouwwerken van Nederland    
Frank Dekkers    
Schilders tussen Dinkel en Regge    
She who takes fear from the trees    
Samen sneller slimmer    
Lieve Lasten    
Tree of forgetfulness = Boom der vergetelheid = L 'Arbre de l'oubli = A bon fu frigiti    
Alexander, Napoleon & Joséphine    
Marius van Dokkum    
Mokum 50    
Anatolia    

BISAC Codes

BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning

The Strategy Handbook | Part 1. strategy generation    
Wijzer in de toekomst    
Wij zijn Big Data    
Klaar om te wenden
Scaling up    
Zo doen we dat hier niet!    
Good to great    
Change Ahead    
Are we there yet?    
De burger de baas    
Strategie = Executie    
Emotionele flexibiliteit    
The Corporate Startup    
De Corporate Startup NL editie    
StoryDoing voor organisaties    
Het 80/20- principe    
Blue Ocean Shift    
The Strategy Handbook | Part 2. Strategy Execution    
Digitaal Vermogen    
Wendbare strategie op één A4    
On Grand Strategy
De betekenisformule    
Waardecreatie met het Internet of Things    
Wegwijzer in het digitale doolhof    
Vladimir Poetin: Life Coach    
Voice    
Het Grote Rijnlandboekje    
Hard gaan met de beste mensen    
dagboek van bewust leiderschap    
Data-Driven HR    
Toekomstverkennen    
Bouw een killer groeistrategie    
Een bestuurder moet vooral niet sturen    
Strategy = Execution    
Vananaloognaardigitaal.nu    
Witte raven    
Concurreren op kennis    
Projecten Praktijkgericht Plannen
De Sales Architect    
Vernieuwen langs de rand
van inspiratie naar verantwoordelijkheid
Backcard a 10 ex. Vladimir Poetin: Life Coach
Extreem eigenaarschap    
Strategie in het echt    
Marketing playbook
De prijs van de macht    
Economic Foundations of Strategy
The Infinite Game
Op koers op karakter    
Het vliegwieleffect    

Imprints

BIS Publishers BV

Thinking in services
Outsider art memory game
Think like a manager, don't act like one    
Read nothing in here    
Event design handbook    
Strategic design    
Concept code    
Design my privacy    
Different brains, different approach    
Creative thinker's exercise book    
Het grote dilemma op dinsdag spel    
The innovation maze    
This is my New York    
CEX Sells    
The startup game    
The divergent and convergent thinking book    
The book of do-ness    
Creative chef postcards    
Transformations    
This Human    
Visual thinking    
Once upon a time I went to...    
Mastering the art of negotiation    
Don't talk just kiss    
Innovative Architecture Strategies    
Hotchpotch    
Type tricks    
Alles is onderhandelen    
Contrarian branding    
Your work and your life    
Think like an artist, don't act like one    
The f***ing history of swearing    
Mezza card game    
Collage memory game    
Create to Conquer    
The 7 principles of complete co-creation    
Design. Think. Make. Break. Repeat.    
How to be a Graphic Designer...2nd edition
The Art of Parenting    
The Social Climber’s Handbook    
Think like a designer, don't act like one    
Composing architecture and interior design    
How to be a better tourist    
Creativity +    
Thinking in Services    
Designing With and Within Public Organizations    
Robot Memory Game    
Worlds of Wonder    
Never sleep with the director    
Honden & Puppy's