Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Hoe win je het vertrouwen van je potentiële klanten? Door al hun vragen te beantwoorden en hun zorgen weg te nemen. Het inmiddels beproefde recept voor deze sales- en marketingstrategie heet They Ask, You Answer. In dit boek lees je waarom het werkt en hoe je het aanpakt in de praktijk. They Ask, You Answer verandert niet alleen jouw kijk op sales en marketing, maar maakt je organisatie veel sterker klantgericht. Verkopers en marketeers worden één team en krijgen er nieuwe energie en inspiratie van. Je wordt online veel beter gevonden en zou zomaar marktleider kunnen worden. Bedenker en auteur Marcus Sheridan is een internationaal bekende keynote speaker en contentmarketingspecialist. Hij bedacht de methode toen zijn bedrijf op de rand van de afgrond stond. Inmiddels noemt de New York Times hem een marketinggoeroe en staat hij op de Forbes-lijst van de twintig sprekers die je niet wilt missen. Danielle Navas-Brandt introduceerde de methode in Nederland en coacht ambitieuze ondernemers in het effectief toepassen ervan. In dit boek schetst ze de eerste succesvolle ervaringen van Nederlandse bedrijven.