dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789082027419
verschijningsdatum11/02/2014
verschijningsdatum11/02/2014
De hoofdpersonen in 'Een zaak van zacht werken' hebben het lastig. Ze werken hard als zelfstandige, manager en creatieve winkelier, maar komen tijd tekort en zijn altijd druk. Op een avond ontmoeten ze Robin. Hoewel hij verreweg de jongste van het stel is, kan hij de anderen veel leren. Want hij heeft alle tijd. Altijd. Maar wat doet hij anders? In een serie van vijf lessen deel Robin zijn lessen voor zacht werken met de anderen. Manager Joris haalt verrassende resultaten, zanger David is kritisch, zelfstandige Anna ontdekt een andere manier van werken en winkelier Orlando had nooit gedroomd dat...
In Een zaak van zacht werken leer je hoe je nooit meer hoeft te rennen en te haasten, omdat je leert hoe je tijd gaat maken. Zo krijg je alle tijd. Altijd. Daarnaast reken je af met de zombie in jezelf en wordt je een creatieve bouwer. Je leert hoe je stap voor stap op weg gaat naar het waarmaken van jouw dromen. Ook ontdek je wanneer je kijkt met de bril van schaarste en wat je moet doen om overvloed te zien en ervaren.
Bij het boek ontvang je als lezer gratis het zacht-werk-boek. Hierin staan extra tips en interviews met ondernemers en professionals over zacht werken.
Een zaak van zacht werken is het vervolg op de ondernemersroman Een zaak van fans. In dit eerste boek leerden dezelfde personages alles over online marketing. Nu ze alle drie druk en succesvol zijn, is het tijd voor de volgende les. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden.
Dr. ir. Ellen de Lange-Ros is bedrijfskundige en directeur van Faxion. Ze helpt ondernemers en zelfstandigen harder te groeien door zachter te werken. Ze schreef in 2013 het boek 'Een zaak van fans' over online marketing en goed geld verdienen. Onder haar eigen klanten heeft ze een aantal succesvolle ondernemers met een gebrek aan tijd. Daarom lanceerde ze haar tweede boek, over tijd maken en zacht werken.
Ellen promoveerde in kwaliteitsmanagement aan de Universiteit Twente en werkte daarna in verschillende functies bij KPN als researcher, projectmanager en marktonderzoeker en had daarbij een leidinggevende rol. Ze startte in 2006 haar bedrijf Faxion. Op haar blog De Glazenwasser geeft ze gratis advies over helder zicht op je klanten, meer fans krijgen met online media en harder groeien door zachter te werken: www.faxion.nl