dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789492967015
verschijningsdatum31/12/2019
verschijningsdatum31/12/2019
Wat doe je als je gevoel iets anders zegt dan je verstand? Of als je gevoel je dingen laat doen die zakelijk totaal niet relevant zijn? Hoe vind je je eigen pad in je werk, en maak je van je werk jouw zaak? Anna, Joris, Orlando en David zijn vrienden en professionals met een belangrijke uitdaging in hun werk. Anna wil niet meer werken voor grote saaie opdrachtgevers. Joris krijgt als lid van de raad van bestuur een vertrouwelijk document onder ogen dat de toekomst van een strategisch project in gevaar brengt. En Orlando, de creatieve hoedenmaker en kledingontwerper, volgt zijn inspiratie maar daar kan hij zakelijk helemaal niets mee. De vrienden besluiten om zelf én samen deze uitdagingen aan te gaan, zonder hulp van goeroes. Het meeslepende verhaal wordt afgewisseld met concrete opdrachten voor je eigen werk en bevat belangrijke lessen voor alle professionals. Of je nou werkt in loondienst, een leidinggevende functie hebt, of je eigen bedrijf runt: jouw werk vraagt om jouw inbreng. Een zaak van jezelf is het vijfde deel in de zaak-van-serie. Elk boek kan zelfstandig worden gelezen. Alle voorgaande delen uit de serie bereikten de top-100 van bestverkochte boeken bij managementboek.nl. De boeken zijn verkrijgbaar via elke Nederlandse boekhandel, bol.com en op de Kindle van Amazon. Dr. Ir. Ellen de Lange-Ros is auteur en businesscoach. Ze promoveerde aan de Technische Universiteit Twente en werkte in verschillende functies bij KPN. Sinds 2006 heeft ze haar eigen bedrijf, ze helpt professionals meer te bereiken met zacht werken. Op haar websites geeft ze hierover gratis tips: www.faxion.nl en www.zachtwerken.nl.