dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Goed onderwijs en de cultuur van het meten
ISBN
9789059318137

verschijningsdatum
12/03/2012

Personen

Gert J.J. Biesta

3000 jaar denkers over onderwijs    
Door kunst onderwezen willen worden    
Goed onderwijs en de cultuur van het meten
Goed onderwijs en de cultuur van het meten    
Het leren voorbij    
Het prachtige risico van onderwijs    
Letting art teach    

Hans Pieter van Stein Callenfels

Goed onderwijs en de cultuur van het meten
Goed onderwijs en de cultuur van het meten    

Annemieke Zwart

Goed onderwijs en de cultuur van het meten
Goed onderwijs en de cultuur van het meten    

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

Imprints

Boom Lemma uitgevers

Het decryptiebevel en het nemo-teneturbeginsel
Positioneren    
Publiek leiderschap    
(Ont)keten    
FinanciĆ«le decadentie, toezicht en compliance    
Inleiding bestuurskunde    
Moord in Wamel    
Veroordeeld tot verbondenheid    
Lokaal bestuur in een improvisatiemaatschappij    
Criminaliteit en rechtshandhaving 2013    
Jeugdcriminologie    
De kunst van het internet    
Perspectief op herstructurering    
Het motiverende effect van normatieve en afschrikwekkende boodschappen
Slim vakmanschap    
Zorg om de jeugdzorg    
Criteria voor strafbaarstelling in een nieuwe dynamiek    
Sociaalwetenschappelijk onderzoek en beleid    
Accountancy en andere zaken onder de loep | 3    
Omgaan met regelovertreding in vertrouwensrelaties    
Politie en evenementen    
Hersenletsel: begrijpen en begeleiden    
Chicks, Kicks & Glory
Overheidscommunicatie    
Beleid in uitvoering    
Statistische gegevensverwerking en demografie    
Financieel beleid en beheer bij de overheid    
Herstelrecht, een kinderrecht    
Van verzorgingsstaat naar waarborgstaat    
Gemeentelijke handhavers in Amsterdam    
Heads and tails    
Gedragsinterventies voor volwassen justitiabelen    
De wet bewaarplicht telecommunicatiegegevens    
Methoden en technieken van onderzoek in de criminologie    
Focus in de opsporing    
Wetgeving jeugdrecht | 2012/2013    
Het gebruik van de telefoon- en internettap in de opsporing
Coachen als professie    
Jonge slachtoffers jonge daders    
Management van beleidsonderzoek    
Affectieschade    
(Ont)keten    
Criminaliteit en rechtshandhaving | 2014    
Onbevoegd gezag    
Geheel volgens de regels
Veilig politiewerk    
De zucht naar goed bestuur in de stad    
De improvisatiemaatschappij    
Reactie op onbestrafte overtredingen    
Nodig of overbodig?