dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum21/12/2018
Hoe begrijp je je digitale klanten?
Hoe ontwikkel je een digitale strategie, vanaf nul en zonder voorkennis?
Welke Technologieën zijn er en hoe gebruik je ze?Machines zijn hyperefficiënt geworden en de digitalisering is overal. Hoe je eigen organisatie of bedrijf moet reageren op die ingrijpende snelle veranderingen is niet altijd duidelijk. Maar het antwoord is simpel: door je aan te passen aan de nieuwe wensen van de klant, en door verder te denken dan een pagina op sociale media of een webshop.
Verstandig digitaliseren in jouw organisatie doe je aan de hand van het eenvoudige en praktische zesstappenmodel uit dit boek. Daarnaast leer je de randvoorwaarden, uitdagingen, systematische aanpak en prioriteiten kennen, en ontdek je hoe je na je digitale transformatie je voorsprong blijft behouden.
Met uitvoerige cases, heldere tips en sterke voorbeelden kan je meteen zelf aan de slag. Voor elke zaakvoerder en manager die wegwijs wil worden in een digitale wereld, de concurrentie dag na dag een stap voor wil blijven en zijn digitale transformatie succesvol en duurzaam wil aanpakken.