dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum19/03/2024
verschijningsdatum20/03/2024
Het behouden van een klant kost aanzienlijk minder moeite dan het werven van een nieuwe klant. Daarom is het van essentieel belang om klanten aan je organisatie te binden. Er zijn bedrijven die er goed in slagen om langdurige relaties met hun klanten op te bouwen. Dat doen ze door de klant grondig te leren kennen en te streven naar een win-winsituatie op de lange termijn. Vaak maken bedrijven hierbij gebruik van een abonnementsmodel. In De retentie-economie ontdek je welke essentiële elementen nodig zijn om een nieuw businessmodel te creëren en hoe je jouw organisatie transformeert tot een ware retentiemachine.
'Ontdek hoe het creëren van succesvolle abonnementen in de markt hand in hand gaat met het leveren van een uitstekende customer experience! Peter Snoeckx toont je aan de hand van zijn praktische aanpak hoe je jouw abonnementen optimaliseert en je klanten tevreden stelt.'
- Steven Van Belleghem, keynote-spreker, auteur en ondernemer'De retentie-economie biedt een heldere en pragmatische leidraad om producten en diensten aan te bieden als abonnement. En het benadrukt enkele cruciale aspecten van die verandering.'
- Danny Van Assche, gedelegeerd bestuurder bij de Unie van Zelfstandige Ondernemers (UNIZO)'De retentie-economie is een absolute must-read voor professionals in ons vakgebied.'
- Koen Meeusen, Sales & Care Director verantwoordelijk voor de abonnementen van Mediahuis België, uitgever van onder meer De Standaard en Het Nieuwsblad