dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491560682
verschijningsdatum09/09/2015
verschijningsdatum09/09/2015
Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de contentstrategie van merken zorgen voor meer orde, meer structuur en minder los zand. Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers. En in formats zijn we goed in Nederland. We behoren, zeker op het terrein van tv-formats, tot de absolute wereldtop. Maar wat maakt een format een format? En wat maakt een format een succesvol format? Hoe ontwikkel je formats die helpen om de klant loyaal en mogelijk zelfs verslaafd te maken aan jouw verhaal? In dit boek analyseert de auteur meer dan honderd contentformats en leer je van de beste formatontwikkelaars. Zij komen uitvoerig aan het woord en delen hun inzichten en creatieve aanpak. Formats is geschreven voor marketeers, contentmakers, tv-makers, YouTubers en wellicht zelfs reclamemakers.