dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789052618876
verschijningsdatum14/12/2011
verschijningsdatum14/12/2011
Je bent ondernemer. Je bent keihard bezig met het maken van omzet en winst. Maar richt je je wel voldoende op waardecreatie? Dat lijkt misschien een vaag begrip, maar het wordt plotseling heel concreet, en relevant, wanneer je een investeerder nodig hebt. Of wanneer je je exit wilt maken. Of wanneer je alleen maar je rendement wilt verhogen. Vroeg of laat wil iedereen die dingen, en het beste moment om eraan te gaan denken is: nu. Zo kun je sommige klanten beter voorbij laten gaan. Ook als ze heel groot zijn. En zo is het niet verstandig om te veel uit eigen vermogen te financieren. Trouwens, heb jij wel het juiste verdienmodel? Wat schuift het? laat zien wat het begrip waarde nu precies inhoudt en hoe jij de waarde van je onderneming kunt vergroten. Het vertelt je hoe investeerders denken en hoe jij investeerbaar kunt worden. Bovendien geeft het handvatten voor een succesvolle verkoop van je bedrijf. Het leert je hoe je veel meer kunt bereiken, met wat je nu toch al doet!