dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789077881224
verschijningsdatum16/05/2007
verschijningsdatum16/05/2007
Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden - en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, ziet dan wat hij beter kan doen om zijn concurrent voorbij te streven.
Competitive intelligence is een van de meest onderschatte managementprincipes. Volg je concurrenten op een ge-structureerde manier, probeer om hun activiteiten en strategieën op een intelligente manier te verklaren en gebruik deze kennis om je concurrentiepositie te verbeteren.
Een nieuw praktisch en prikkelend boek van managementauteur Geerhard Bolte, bekend van De wending, Managementblunders, Orde op zaken en Managen als een coach.
De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.