dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789077881200
verschijningsdatum16/05/2007
verschijningsdatum16/05/2007
Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!
Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!
Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!
De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.