dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Denken + Doen = Durven
ISBN
9789036830645

verschijningsdatum
24/02/2025

Reeksen

Kind en adolescent praktijkreeks

Baas over obesitas    
Bedwing je dwang    
Behandeling van angststoornissen    
Behandeling van de dwangstoornis bij kinderen en adolescenten    
Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten    
Cognitieve gedragstherapie bij (lvb-)jongeren met obesitas    
Denken + Doen = Durven
Denken + Doen = Durven | werkboek voor kinderen    
Denken + doen = durven | werkboek voor ouders    
Dialectische gedragstherapie voor jongeren met een borderlinestoornis en andere emotieregulatiestoornissen    
Eten zonder angst    
Faalangsttraining voor kinderen
Gezin    
Integrale hulpverlening aan ouders met psychiatrische en/of verslavingsproblemen en hun kinderen    
Je bibbers de baas
Kind en trauma    
Metacognitieve therapie voor jongeren met een piekerstoornis    
Mijn ID van ADHD    
Mijn Slaap Plan    
Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving    
Psychosociale problemen    
Slaaptraining voor jongeren op basis van CGT en motiverende gespreksvoering    
Stop de piekertrein    
Surfen op emoties    
Training in affectieve en interpersoonlijke Regulatievaardigheden voor meervoudig getraumatiseerde Adolescenten - Protocol    
Werkboek voor kinderen en jongeren van ouders met psychiatrische en/of verslavingsproblemen
Werkboek voor ouders met psychiatrische en/of verslavingsproblemen en hun kinderen    
Werken aan je zelfbeeld    
Werken aan je zelfbeeld    
Zelfbeeldtraining voor kinderen en adolescenten    
Zelfbeeldtraining voor kinderen en jongeren    

Personen

Susan M. Bögels

Cognitieve therapie    
Denken + Doen = Durven
Leer te durven!    

Anke M. Klein

Denken + Doen = Durven

Ellin Simon

Denken + Doen = Durven
Klinische psychologie    
Klinische Psychologie    
Klinische psychologie | 1    
Leer te durven!    

Bonny F.J.A. van Steensel

Denken + Doen = Durven

NUR Codes (sub)

770 Psychologie algemeen

Ik ben niet meer vooruit te branden ...    
Cognitieve neuropsychiatrie    
Psychologie    
Idolen van de psycholoog    
Strategieen in de psychotherapie    
Het spel van de persoonlijkheid    
Mens worden    
Psychoanalyse en religie    
Een kwestie van hebben of zijn    
De dramaturgie van het dagelijks leven    
Waar doen ze het van?    
Gelukkig nieuwjaar    
De kleine Cialdini    
Unraveling branding systems    
Burn-out in de zorg    
Het onzichtbare zichtbaar gemaakt    
Overlevingsgids voor Hoog sensitieve personen    
Mensentypen    
Ons temperament    
Biografische verkenningen    
Ik ben ik    
Het grote boek van de rust    
Verbinding verbroken    
Schemagerichte therapie in groepen    
Schemagerichte therapie in groepen    
De vraag is het antwoord
Ik ben OK    
De opluchting    
Lang leve de liefde    
Van kijken naar zien    
Lachen werkt    
Ego's en andere ongemakken    
Niemand is iemand zonder de ander    
ADHD    
Het einde van mijn verslaving    
Irrationaliteit    
Werkboek slank denken    
Hoofd van mijn dromen    
Neuropsychologische diagnostiek    
Leesinterventies
Te vroeg volwassen    
Alles heeft een reden    
Het boek der waarden    
De sparkle    
Ik wil slapen    
Ik wil rust    
Ruim 100 oefeningen    
Wat is waanzin    
Valse start    
Loslaten    

BISAC Codes

MEDICAL / Internal Medicine

Praktische echocardiografie    
De meest gestelde vragen over Diabetes en zelfcontrole
Differentiële diagnostiek in de interne geneeskunde    
De meest gestelde vragen over insulinepomptherapie    
Leerboek immunologie    
Duikgeneeskunde    
Het Obesitas Formularium    
Cognitieve gedragstherapie bij jongeren met een eetstoornis    
Leerboek interne geneeskunde    
Farmacotherapie voor de huisarts 2018    
Therapie van alledaagse klachten    
Leidraad interne geneeskunde    
Zorgen voor getraumatiseerde kinderen: een training voor opvoeders    
Ik wil gewoon mezelf zijn!    
Het osteoporose formularium    
Het diabetes mellitus type 2    
Dialectische gedragstherapie voor jongeren met een borderlinestoornis en andere emotieregulatiestoornissen    
Veel gestelde vragen over hypertensie    
Vasculaire geneeskunde in beeld    
Hypoglykemie    
Het GLP-1 Formularium    
Casusboek diabetes mellitus type 2    
Eten zonder angst    
Hypertensie en 24-uurs bloeddrukmeting    
Klinische zorg | Deelkwalificatie 412    
Je bibbers de baas    
Je bibbers de baas    
(Unawareness voor) hypoglykemie
Interne geneeskunde en chirurgie
De meest gestelde vragen over: diabetes type 2    
Dyslexie de baas    
Dyslexie de baas    
Casuïstiek in de inwendige geneeskunde: medische vignetten
Groepsdynamica in gedragstherapeutische en psychodynamische groepen    
Behandeling van de dwangstoornis bij kinderen en adolescenten    
Denken + doen = durven | werkboek voor ouders    
Denken + Doen = Durven | werkboek voor kinderen    
Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten    
Behandeling van angststoornissen    
Interne geneeskunde    
Verplegen van interne en chirurgische zorgvragers | Niveau 4    
Behandeling van hechtingsproblemen
Consultatieve inwendige geneeskunde    
Compendium differentiële diagnostiek in interne geneeskunde
Verplegen van interne en chirurgische zorgvragers | 2    
Silhouet van de interne geneeskunde    
Cognitieve gedragstherapie bij emetofobie    
Braakangst te lijf
Protocollaire Diabeteszorg    
Faalangsttraining voor kinderen

PSYCHOLOGY / Psychotherapy / Counseling

Verbeter je slaap    
Houd me vast    
De onschuldige gevangene    
Onze liefde    
Behandeling van langdurige slapeloosheid    
Het drama van het begaafde kind    
Denk je sterk    
Pedagogiek in beeld    
Behandeling van problematische gehechtheid    
Integrale hulpverlening aan ouders met psychiatrische en/of verslavingsproblemen en hun kinderen    
Schematherapie en de gezonde volwassene    
Cognitive Behavioral Analysis System of Psychotherapy (CBASP) voor de behandeling van chronische depressie    
Neem de regie over je depressie    
Werkboek voor ouders met psychiatrische en/of verslavingsproblemen en hun kinderen    
Nieuw start bij pensionering    
Modified Interaction Guidance (MIG)    
Crisishulpverlening    
Cognitieve gedragstherapie bij jongeren met een eetstoornis    
Snel succes met ROM    
Emotieregulatie    
Persoonlijkheidsdiagnostiek in de klinische praktijk    
Liefde in verhouding    
Cognitieve therapie bij sociale angst    
Cognitieve gedragstherapie bij somatisatie    
Motiverende gespreksvoering    
Zorgen voor getraumatiseerde kinderen: een training voor opvoeders    
Mag ik je voorstellen aan Annie?    
Misschien moet je eens met iemand praten?    
Coachen waar het pijn doet    
Oplossingsgericht werken met ouderen    
Cognitieve gedragstherapie bij (lvb-)jongeren met obesitas    
Transactionele Analyse    
Psychodiagnostiek    
Baas over obesitas    
Mijn leven, mijn werk    
Wat ze je moeten vertellen (maar nooit zullen doen)    
Niet-helpen voor hulpverleners    
Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten    
Slaaptraining voor jongeren op basis van CGT en motiverende gespreksvoering    
Mijn leven, mijn werk
Het moet helemaal anders    
Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten    
Mijn Slaap Plan    
Trauma: herstel in eigen hand    
Stres minder ontspan meer    
Leven in verhalen    
Schemagerichte therapie    
Tao en de kunst van familieopstellingen    
Meer rust en minder stress bij autisme    
Dialectische gedragstherapie voor jongeren met een borderlinestoornis en andere emotieregulatiestoornissen    

Imprints

BSL Media & Learning

Echoscopie in de verloskunde en gynaecologie    
Leerboek gezondheidsrecht    
Praktijkboek persoonlijkheidsdiagnostiek
Genderdiversiteit bij kinderen en jongeren
Kinderorthopedie voor de huisarts
Preventieve mondzorg
Praktijkboek eetstoornissen
Faalangsttraining voor kinderen
Je bibbers de baas
Casusboek ACT
ARFID bij kinderen, jongeren en volwassenen
Visuele stoornissen bij niet-aangeboren hersenletsel
Handboek acute neurologie
Denken + Doen = Durven
Digitale transformatie bij een zorginstelling
Protocol schimmelinfecties aan de voeten
Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk