dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Inspiring Deep Learning with Metacognition
ISBN
9781529789713

verschijningsdatum
11/02/2023

Personen

Burns, Nathan

Inspiring Deep Learning with Metacognition
Inspiring Deep Learning with Metacognition

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Decision-Making & Problem Solving

Ik heb de tijd    
Ketenbeheer in de praktijk    
Agile Service Management met Scrum in de Praktijk    
Hoe komen we van deze rotonde?    
Beheren onder architectuur    
DevOps Best Practices    
Cloud SLA    
Acceptatiecriteria    
Agile Service Management with Scrum    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Agile Service Management with Scrum Researched    
DevOps Best Practices Pocket Guide    
Omdenken in opvoeding    
Zo werken wij!    
DevOps Architecture    
DevOps Architectuur    
Agile service management met scrum    
ICT Prestatie Indicatoren    
SLA Best Practices    
Agile Design    
Continu verbeteren in het onderwijs    
DevOps Assessments
DevOps Assessments
Geweldloos verzet
Agile Design Best Practices
Voortijdig schoolverlaten voorkomen    
Macht aan de aardige mens    
DevOps ekipleri kendilerini
DevOps Development Best Practices
DevOps Development Best Practices UK    
Ministerie van Verbeelding    
Continuous Testing
Vleugels van vertrouwen    
Continuous Integration
Continuous Assessment
Continuous Design
Continuous Monitoring
Oplossingsgericht werken voor de klas    
Continuous Planning
Basiskennis IT
Continuous Deployment
Continuous Learning
Continuous Everything
Continuous Development
Continuous Operations
DevOps Continuous Everything UK
Continuous Auditing
DevOps Continuous Assessment
DevOps Continuous Planning
DevOps Continuous Design

EDUCATION / Secondary

Gedragsverandering binnen en buiten de klas    
Startrekenen Vooraf | Op weg naar 1F deel b | Leerwerkboek    
Handboek leren leren voor het voortgezet onderwijs    
Waarderend leren in het voortgezet onderwijs    
Mentorlessen | Werkboek    
Trainingsexamens 2F    
Trainingsexamens 3F    
Oefenen met taal voor groep 8    
Stampen en zingen    
Startrekenen | leerwerkboek | 3F    
De bril van de leraar    
Startrekenen Vervolg Deel B | Rekenen Deel B | Leerwerkboek    
Startrekenen Vervolg | Rekenen Deel A | Leerwerkboek    
Startrekenen Vervolg | Deel A+B Extra oefening op weg naar 1F | leerwerkboek    
Startrekenen Vooraf | Rekenen Deel A op weg naar 1F | leerwerkboek    
Startrekenen vooraf | Deel A+B | Leerwerkboek    
Startrekenen 3F | A + B | Leerwerkboek    
Startekenen 1F | Deel B rekenen | Leerwerkboek    
Startrekenen 1F | Deel A rekenen | Leerwerkboek    
Startrekenen 2F vo | Rekenen deel A | Leerwerkboek    
Startrekenen 2F vo | Deel B rekenen | Leerwerkboek    
Startrekenen 2F vo | A + B | Leerwerkboek    
Startrekenen wiskit    
Startrekenen 1F | Rekenen deel A en B | Leerwerkboek    
Ouderbetrokkenheid neXt    
Een goede start in jouw mentorklas    
Startrekenen Compact Handboek
Oefenen met taal voor groep 6    
Startrekenen Extra 3F
Growth mindset pocketboek
Bijzonder onderwijs    
SOS schrijven    
En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven in het voortgezet onderwijs
Als denken voor vertrouwen komt    
Klasmanagement en reflectie
Handboek Beroepsgerichte didactiek    
De stille school    
Developing Emotional Literacy with Teenagers
Teaching English in Secondary Schools
Learning and Teaching in Secondary Schools
Teaching Computing
Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
Visible Learning for Social Studies, Grades K-12
Successful Teaching 14-19
Blended Learning in Grades 4-12
Teaching Mathematics in the Secondary School
Concept-Based Mathematics
Cracking Key Concepts in Secondary Science
Evidence Based Teaching in Secondary Schools
Metro 010    

Imprints

Corwin UK

Growth Mindset for Teachers
A to Z of Classroom Behaviour
The SENCO Handbook
Shedwords
Why The Brain Matters
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
How to Challenge the System and Become a Better Teacher
A to Z of Classroom Behaviour
365 Days of Play
Mastering Writing at Greater Depth
Teaching Early Numeracy to Children with Developmental Disabilities
Leading Better Behaviour
Circle Solutions for Student Wellbeing
Identifying, Assessing and Supporting Learners with Dyscalculia
The Power of a Rich Reading Classroom
Numeracy for All Learners
Successful Early Years Ofsted Inspections
Yes, But Why? Teaching for Understanding in Mathematics
The Trainer Toolkit
The Trainer Toolkit
Love Letters to Play
Love Letters to Play
A Little Guide for Teachers: Cognitive Load Theory
Lessons in Love and Understanding
School and the Magic of Children
Think!: Metacognition-powered Primary Teaching
Unlocking the Potential of Puzzle-based Learning
Cracking Key Concepts in Secondary Science
Being 10% Braver
The A to Z of Early Years
Better Behaviour
Grammar First Aid for Primary Teachers
Miss, I don t give a sh*t
The Power of Explicit Teaching and Direct Instruction
The Mindful Teacher's Toolkit
The Art and Science of Teaching Primary Reading
The Big Book of Whole School Wellbeing - Moved from November
Overcoming Dyscalculia and Difficulties with Number
The Psychology of Great Teaching
The Psychology of Great Teaching
Making Play Work in Early Years Settings
Making Play Work in Early Years Settings
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
Talking Teaching with the Dynamic Deputies
The Primary Teacher's School Year Planner
The Dyscalculia Toolkit
Flex Education
Flex Education

Uitgevers

SAGE