dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Reflective Learning and Teaching in Primary Schools
ISBN
9780857257697

verschijningsdatum
01/01/2012

Personen

Hansen

Children's Errors in Mathematics
Primary Mathematics Across the Curriculum
Primary Professional Studies
Reflective Learning and Teaching in Primary Schools

Clough, Nick

Reflective Learning and Teaching in Primary Schools

Copping, Adrian

Reflective Learning and Teaching in Primary Schools

Hansen, Alice

Children's Errors in Mathematics
Play-based Learning in the Primary School
Primary Mathematics: Knowledge and Understanding
Primary Mathematics: Teaching Theory and Practice
Primary Professional Studies
Reflective Learning and Teaching in Primary Schools

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Professional Development

Trainen voor Dummies    
Gezondheidspsychologie voor de fysiotherapeut | Deel 1    
Boeien!    
Grab em!    
Meer dan lezen    
Neurorevalidatie bij centraal neurologische aandoeningen    
Activerende didactiek    
De beroepsstandaard voor de intern begeleider    
Ketenbeheer in de praktijk    
Agile Service Management met Scrum in de Praktijk    
Canon van leren & ontwikkelen    
Hoe komen we van deze rotonde?    
Stel, ik begin voor mezelf!    
De zesde rol van de leraar    
Toetsen in het hoger onderwijs    
Ganganalyse en looptraining    
Beheren onder architectuur    
DevOps Best Practices    
Cloud SLA    
Basisverpleegkunde    
Anatomie en fysiologie    
Verloskunde, gynaecologie en kindergeneeskunde    
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Procedures in de spoedeisende hulp    
Internationalisering als uitdaging    
Met passie naar professionaliteit    
Voorlichting en begeleiding    
Co-teaching    
Ondernemen is doen    
De beroepsstandaard voor de jonge-kindspecialist    
Technical riddles.    
Acceptatiecriteria    
Tekststrategie    
Zorg rondom Neurologie    
De zes rollen van de leraar    
Professionele communicatie in de zorg    
Agile Service Management with Scrum    
Startende leraren in het po en vo    
Van werkdruk naar werkplezier in het onderwijs    
Agile Service Management with Scrum Researched    
DevOps Best Practices Pocket Guide    
Easycratie in het Onderwijs    
Handboek arbeid & gezondheid    
Talent centraal    
De professionele leergemeenschap in het onderwijs    
Moeiteloos    
Vertrouwen, verbinden en vakmanschap in het onderwijs    
Persoonsgerichte zorg    
Beter leren door groepsdynamiek    
Weg met alle regels    

Uitgevers

SAGE