dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Understanding and Challenging the SEND Code of Practice
ISBN
9781526426574

verschijningsdatum
01/01/2018

Personen

Hellawell, Beate

Understanding and Challenging the SEND Code of Practice
Understanding and Challenging the SEND Code of Practice

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Special Education / Learning Disabilities

Ik zie het anders    
Krachtig anders leren    
Mijn kind heeft NLD    
Mijn kind heeft dyslexie    
Mijn kind heeft dyscalculie    
Schoolstrijd    
Hello, I am Gwen    
Taalontwikkelingsstoornissen in de klas    
Dit is dyscalculie    
Dyslexie als kans    
ABC    
Bestaat dyslexie?    
Strategiekaarten huiswerk    
Study Skills for Students with Dyslexia
What Really Works With Exceptional Learners
Assessment of Learners with Dyslexic-Type Difficulties
Understanding and Challenging the SEND Code of Practice
Understanding and Challenging the SEND Code of Practice
Numeracy for All Learners
Teaching Adolescents With Disabilities:
Teaching Literacy to Learners with Dyslexia
The Dyslexia-Friendly Teacher's Toolkit
Understanding Working Memory
The Dyscalculia Toolkit
The SENCO Handbook
Special Educational Needs in the Early Years
Teaching Early Numeracy to Children with Developmental Disabilities
The Dyscalculia Toolkit
Overcoming Dyscalculia and Difficulties with Number
Overcoming Difficulties with Number
Dit is dyscalculie    
Assessment of Learners with Dyslexic-Type Difficulties
Reading Difficulties and Dyslexia: Essential Concepts and Programs for Improvement
Key Concepts in Learning Disabilities
Identifying, Assessing and Supporting Learners with Dyscalculia
Identification and Evaluation of Learning Disabilities: The School Team s Guide to Student Success
10 Essential Instructional Elements for Students With Reading Difficulties: A Brain-Friendly Approach
Teaching for the Lifespan: Successfully Transitioning Students With Learning Differences to Adulthood
Leading Equity-Based MTSS for All Students
Klokkijken en pannenkoeken bakken    
Taalontwikkelingsstoornissen in het basisonderwijs en speciaal basisonderwijs    
Key Issues in Special Educational Needs, Disability and Inclusion
Key Issues in Special Educational Needs, Disability and Inclusion
Zelf oplossingen bedenken - Werkboek
Dyscalculie 2.0
Ik zie het anders

Uitgevers

SAGE