dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789493230231
verschijningsdatum11/03/2021
verschijningsdatum11/03/2021
Ondernemen is vaak lastig, maar wel ontzettend leuk. Jouw eigen strategie bepalen en uitstippelen is spannend en ook inspirerend. Maar hoe doe je dat succesvol? Dit boek helpt jou en je bedrijf harder te groeien dan ooit. Het merendeel van de ondernemers en managers wil hun bedrijf laten groeien. En toch groeit het gros niet. Ook vóór de COVID-19 crisis hadden de meeste bedrijven het al vreselijk lastig om structureel te groeien. Ze lopen tegen tal van issues aan en hebben geen pasklaar antwoord hoe deze aan te pakken. Er is geen duidelijk beeld of beleid hoe het bedrijf structureel kan blijven groeien. Met alle gevolgen van dien. Groei harder dan ooit zorgt ervoor dat de schoorsteen van jouw commerciële fabriek harder gaat roken dan ooit, door jou te helpen: • de sales effectiviteit van jouw verkooporganisatie te verbeteren; • jouw marketingaanpak af te stemmen op de wensen van de klant; • om stap voor stap meer structuur in de organisatie aan te brengen; • te leren om processen verder te integreren; • de juiste cultuur en het juiste sales dna toe te voegen; • je te onderscheiden in de bestaande en nieuwe markten. Dit alles vanuit een concreet en duidelijk plan. Aan de hand van diverse modellen en zeer bruikbare tips ga jij direct aan de slag om jezelf, jouw team en jouw bedrijf voor de toekomst klaar te stomen. Daag jezelf, jouw organisatie en je team uit om alles uit je bedrijf te halen. Dan ga je harder groeien dan ooit! Dit zeer praktische boek is voor de ondernemer, de manager, de marketeer en zeker ook voor de verkoper. Elke verkoper die commercieel vooruit wil, iedereen die zelf wil groeien en zijn team en of bedrijf wil laten groeien heeft hier veel profijt van. Hierdoor ben je in staat de concurrentie het hoofd te bieden, weet je nieuwe klanten te bereiken en vergroot je de loyaliteit van je huidige relaties. Ook komen verschillende ondernemers aan het woord met hun eigen tips voor jou. Sandor Willems (1974) is commercieel adviseur en trainer bij het door hem opgerichte Blue Pepper. Met zijn jarenlange internationale sales- en marketingervaring, zijn eigen modellen, methodieken en aanpak helpt hij organisaties, groot en klein, om structureel commercieel beter te worden en te blijven. Hij helpt jou, onder andere met dit boek, om harder te groeien dan ooit. Wil je weten wat Sandor voor jou of je bedrijf kan betekenen? Neem voor meer informatie contact op via www.bluepepper.blue of via info@bluepepper.blue