Personen
Carin Frijters
Willy van der Ende
Erik Gille
NUR Codes (sub)
800 Bedrijfskunde algemeen
640 Kunst algemeen
Michaël Borremans
RETAILTHEATER, JUIST IN CRISISTIJD! Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoefte in de afgelopen periode behoorlijk is veranderd. Klanten zoeken meer dan ooit afleiding, een warm bad en volop persoonlijke aandacht. Wat je als winkelier wel nodig hebt is een flinke dosis retailtheater. Méér dan ooit is het zaak klanten tijdens de volledige reis te verleiden door het creëren van unieke content en in te spelen op hun zintuigen. In dit boek bespreekt Carin Frijters, retailexpert, de 5 stappen die nodig zijn om de koopknop van jouw klanten te blijven prikkelen. Je gaat aan de slag met de klantreis, ontdekt het extreem grote belang ervan, onderzoekt kansen en krijgt volop inspirerende tips & tricks zodat je met jouw winkelconcept elke crisis vol vertrouwen te lijf kunt gaan! Wat kun je verder in dit boek verwachten? Een voorwoord én praktijkverhaal van Caroline van Turennout, directeur Marketing & e-Commerce bij Zeeman en diverse andere voorbeelden van retailers die het goed doen. Crisis of geen crisis. Plus slimme inzichten van retailspecialisten op alle vlakken; van het gebruik van materialen tot neuromarketing en de zo belangrijke online profilering van jouw winkel.