Personen
Noëlla de Jager
Claudy te Brake
NUR Codes (sub)
800 Bedrijfskunde algemeen
770 Psychologie algemeen
Psychologie
Psychoanalyse en religie
Unraveling branding systems
De vraag is het antwoord
‘Een eerlijk boek over de worstelingen van een vrouwelijke ondernemer dat inspireert om zelf ook weer een stap te zetten’ Ondernemen is soms gewoon ‘overleven’ en daar is niets mis mee. In de afgelopen 10 jaar heeft Noëlla de Jager vele worstelingen als ondernemer gehad. In dit boek vertelt zij over haar ervaringen en over het moment dat zij na 6 jaar ondernemen het bijltje er bij wilde neergooien. Ze deed het niet en haar manier van ondernemen is hierdoor echt veranderd. De openhartige verhalen over haar fouten, twijfels en frustraties laten zien dat je door je worstelingen ook weer verder kan komen. Zo hebben onderzoekers ontdekt dat fouten maken nuttig is voor onze hersengroei en als we niet worstelen, dan leren we niet. Hoe je groeit door een worsteling is persoonlijk, want waar de één snel een stap zet, neemt de ander een omweg. En dat is oké, want er is geen succesformule, alleen een belofte: ‘Als je steeds weer een nieuwe stap zet, kom je uiteindelijk altijd vooruit.’ Noëlla de Jager is de oprichter en eigenaar van Good Place 2 Work. Een co-working community van vrouwelijke professionals sinds 2010 in Rotterdam. In 2015 is zij door het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen genomineerd voor de Joke Smit Aanmoedigingsprijs. Noëlla is tevens ondernemerscoach en bedenker van het Popcornprincipe. Volg Noëlla ook op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/noelladejager