dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789079624096
verschijningsdatum20/11/2014
verschijningsdatum20/11/2014
Wat is het geheim van succes? In bijna alle gevallen: een helder concept. Of je nu een multinational wilt opbouwen, een nieuw product of een nieuwe dienst ontwikkelt, een serie games bedenkt, een winkel wilt openen of een idee hebt om de wereld te verbeteren. Een helder concept opent de weg naar succes.
Met de 4WaardenMethode© kan elke logisch denkende professional dit leren.
Dick Holzhaus heeft 35 jaar ervaring met het maken van concepten voor internationale en lokale bedrijven. Zijn brede ervaring strekt van voedsel tot financiële dienstverleners. Dit boekje leert je zijn methode om tot de kern van de zaak door te dringen en een concept te maken. Daarmee kun je creativiteit in banen leiden, effectiever maken en gericht bouwen aan succes.
De helderheid van de 4WaardenMethode© weerspiegelt zijn jarenlange ervaring met het denkproces dat ideeën tot concepten verheft. In dit boekje leer je zijn methode toepassen op o.a. productontwikkeling, communicatie en abstracte concepting.