Personen
Barry Libert
Jons Pector
Hans van der Klis
De Rockefeller-protegé
Sinds het verschijnen van The Wisdom of Crowds (en voor insiders al wat langer) is het duidelijk dat een collectief vaak meer weet en bovendien slimmere oplossingen kan bedenken dan een individu. Zeker in deze tijd van Web 2.0, waarin interactie, kennis delen en co-creatie sleutelwoorden zijn, kan niemand er meer omheen de kennis van de massa serieus te nemen. Maar hoe pak je dat nu aan in de praktijk? Hoe bundel je de kennis die verzameld is in sociale netwerken en allerlei communities? En, ook niet onbelangrijk, hoe zet je die kennis om in klinkende munt? In dit boek leggen Barry Libert en Jon Spector het haarfijn uit. En zij niet alleen: geheel in lijn met de inhoud van het boek is het mede tot stand gekomen dankzij de actieve medewerking van een community met enkele duizenden leden. Dit boek biedt je inspiratie en praktische tips om crowdsourcing te laten leiden tot concrete innovatie, het aanboren van nieuwe markten en het verbeteren van je winstgevendheid.