dit werk kent de volgende uitvoeringen

Hardback
10 mindframes om leren zichtbaar te maken
ISBN
9789461182555

verschijningsdatum
26/10/2018

Personen

John Hattie

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
10 mindframes om leren zichtbaar te maken - beknopt
De impact van leren zichtbaar maken    
Feedback    
Leren zichtbaar maken    
Leren zichtbaar maken met de kennis over hoe wij leren

Klaus Zierer

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
10 mindframes om leren zichtbaar te maken - beknopt

Bazalt

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
Coachen in scholen    
Compact en rijk    
Coöperatief vergaderen voor professionals    
De allerergste dag van mijn leven    
De ontdekking van het puberbrein    
De reflectieve leraar    
Emotiemanagement voor Kids    
Formatief evalueren    
Goed van Start    
Het meisje dat nooit fouten maakte    
Hoogbetrouwbare scholen    
Je fantastische elastische brein
Kijk kies doe voor kleuters    
KIJK! voor de BSO    
Knapper dan knap    
Krachtig aanwezig zijn in de klas pocketboek    
Leerlingen zijn net mensen    
Leren zichtbaar maken met formatieve assessment - beknopte uitgave    
Meervoudige intelligentie bij taal en lezen    
Mindsets op school
Motion Leadership    
Natuurlijk Sociaal! | groep 1-4    
Niemand!    
Passie en kracht in schoolontwikkeling    
Silly Sports & Goofy Games    
Taal nog interactiever    
Wat werkt in de klas    
Wat werkt: Bovenschools Leiderschap
Wat werkt: Leiderschap op school
Werken aan verantwoordelijk gedrag    
Werken met aandacht    
Werken met het Strookmodel    
Woorden in prenten pakket    

Eveline Busch

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
10 mindframes om leren zichtbaar te maken - beknopt
Feedback    
Leren zichtbaar maken met de kennis over hoe wij leren

Peter Pijl

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
10 mindframes om leren zichtbaar te maken - beknopt
Formatieve assessment integreren in de praktijk

Frans Collignon

10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
10 mindframes om leren zichtbaar te maken - beknopt
88 inzichten om nog beter les te geven    
Als lesgeven lastig is    
Betrokkenheid! - beknopte uitgave    
De reflectieve leraar    
Feedback    
Het woorden reservaat    
Hoogbetrouwbare scholen    
Klaar voor de 21e eeuw    
Leren zichtbaar maken    
Leren zichtbaar maken met de kennis over hoe wij leren
Lesgeven aan jongens die het moeilijk hebben op school    
Vissen in de taal    

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Hoe houd je van een kind    
Als ik weer klein ben    
Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Handboek supervisie en intervisie    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Spelen om problemen op te lossen    
Conflicten geweldloos oplossen    
De aanpak van onderzoek    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Je hoort bij ons    
Een warm hart voor onderwijs
De Wet op de jeugdzorg in de dagelijkse praktijk    
Babies and Toddlers in the picture    
Succesvol studeren met steun
Onderpresteren
Couscous en kniekousen    
Waarom ben ik mijn broertje niet?    
De seizoenentafel    
Anders omgaan met kind en school    
Ouder en School    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Wat nou ... pubers?    
Ze vinden me druk    
Pip
Van alles twee    
Van botsingen kun je leren    
Het maakbare kind    
Protocollen in de jeugdzorg    
Ben jij anders?    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Bijzondere broers en zussen    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Een andere kijk op hoogbegaafdheid    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    

Imprints

Bazalt Educatieve Uitgaven

Goed van Start    
Leren zichtbaar maken met de kennis over hoe wij leren
Flitsbezoek    
Flitsgesprekken    
PLG: leraren leren samen
Leren zichtbaar maken met formatieve assessment - beknopte uitgave    
Niemand!    
Dialooginstrument HGW    
Klaar voor de 21e eeuw    
Betrokkenheid! - beknopte uitgave    
Minder onderwijzen, meer leren    
Groeien als gespreksleider    
TeamBouwers    
Hoogbetrouwbare scholen    
Je fantastische elastische brein
Growth mindset pocketboek
Mindsets op school
Vraagtechnieken in de klas    
Je eerste jaar als leraar    
Breinvriendelijk onderwijs    
Gedragsmanagement in de klas    
88 inzichten om nog beter les te geven    
Silly Sports & Goofy Games    
Gedraag je!    
Gedragswaaier | Waaier    
Oefenteksten en toetsen voor begrijpend lezen    
KIJK! | Groep 1-2    
KIJK! 0-4 jaar | Volgboekje    
Rekenwonders: de Singapore aanpak | Handleiding voor IB-ers    
Kijk Kies Doe voor 0-4 jarigen    
Horen, zien & schrijven | Handleidingen    
Kijk kies doe voor kleuters    
Formatieve assessment integreren in de praktijk
Feedback is fantastisch    
De kracht van karakter    
Ken je brein!    
Feedback is fantastisch    
Kijk! | groep 1-2    
Het meisje dat nooit fouten maakte    
Coachen in scholen    
Omgaan met agressie op school    
Effectieve communicatie in de klas pocketboek
10 mindframes om leren zichtbaar te maken
10 mindframes om leren zichtbaar te maken    
Krachtig aanwezig zijn in de klas pocketboek    
Heftige Hersens!    
Breinhelden | Een programma voor groep 1/2 doordacht werken aan executieve functies
Het Flexmodel VO    
Arrangeren met het Dialooginstrument HGW    
De allerergste dag van mijn leven    
Samen werken aan professionaliteit