Personen
Marcel Bril
NUR Codes (sub)
800 Bedrijfskunde algemeen
BISAC Codes
BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing
Read This if You Want to Be YouTube Famous
De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen. Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderen tijd heeft op imago's. MARCEL BRIL (1978) Marcel kent de wereld van journalistiek, communicatie, beleid en politiek van binnenuit. Hij werkte als politiek verslaggever bij het NOS Radio 1 Journaal, daarna werd hij eerste woordvoerder van de staatssecretaris van OCW. Nu zet hij zijn kennis en ervaring in als adviseur, trainer en dagvoorzitter. Deels als zelfstandige, deels in dienst bij DUO.