dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491413018
verschijningsdatum15/11/2011
verschijningsdatum15/11/2011
DE DOORGESTREEPTE VERSIE - ALLE ONGEMAKKELIJKE WAARHEDEN DOORGEHAALD.
Hier is de nette versie! (We hebben alles doorgestreept waardoor bankiers van slag kunnen raken...)
Sommige bankiers lieten mij weten dat ze aarzelden om het boek open te slaan. Daarom maakten wij een doorgehaalde versie van Porn voor bankiers. Dan hoef je niet in de spiegel te kijken; we hebben alle ongemakkelijke waarheden en alles wat ook maar een beetje kritisch of controversieel is voor jullie bankiers doorgestreept. Echt, eenderde van het boek bestaat uit doorgestreepte tekst. Dat maakt het direct tot het eerste doorgestreepte boek ooit! De innovatie eruit, alleen de leuke en inspirerende dingen. Veel plezier met de gecensureerde versie!
Het leest als een trein, is prikkelend en prettig onconventioneel.
Theodoor Kockelkoren, Lid van het Bestuur AFM, de Nederlandse financiële autoriteit.
Ik genoot van de vergelijkingen met al die andere sectoren... inclusief porn! Ik zou dit boek
aanraden aan iedereen die in retalbankieren werkt - op alle niveaus en in alle afdelingen.
Gary Marsh, Head of Retail, Diamond Bank, Nigeria
Er zit een solide verhaal dwars door het hele boek - het Informatie Retail Revolutie concept,
het NoCompromise model en de PPMMC vormen een goede theoretische ruggegraat voor de analyse en de aanbevelingen.
Schalk van der Merwe, CEO RCS Group, Zuid-Afrika
Leer van de porn-sector hoe onze banken kunnen veranderen. Bank-insider Hans Eysink Smeets vertelt hoe onze bankiers de Informatie Retail Revolutie kunnen gebruiken om hun klantgerichtheid te verdubbelen tegen de helft van de kosten. Dat is dubbel goed nieuws voor ons allemaal. Als klant en als belastingbetaler. Een aanrader!
Hans Eysink Smeets is een van 's werelds beste retail consultants. Hij heeft in 32 landen op 5 continenten gewerkt voor marktleiders in supermarkten, hypermarkten, banken, postkantoren, merk-fabrikanten en automerken.