dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
Content marketing is een wereldwijd fenomeen dat een steeds groter alternatief vormt voor traditionele marketing en reclame. Dit boek wil laten zien wat content marketing is, wat het oplevert en hoe je het concreet kan toepassen.
Scoren met Content Marketing laat je kennismaken met een wereld van nieuwe marketing gebaseerd op het delen van waardevolle informatie met je huidige en toekomstige klanten. Content marketing wordt één van de belangrijkste marketingmiddelen in een grensoverschrijdende netwerkeconomie.
# Inhoud
In het boek Scoren met Content Marketing wordt ingegaan op de volgende onderwerpen:
Wat is een thought leader en hoe kan ik het worden?
Hoe kunnen Google en social media bijdragen aan mijn content marketing?
Wat levert content marketing op en hoe bereken ik de ROI
Wat is het verschil tussen outbound en inbound marketing?
Hoe zet ik social media en storytelling in?
Hoe kom ik aan inhoud voor mijn content marketing?
Wat is een buyer persona?
Content marketing met blogs, video's en boeken
De organisatie van content marketing
# Over de auteur
Edwin Vlems is specialist op het gebied van content marketing. Ook is hij werkzaam als marketing specialist in een business-to-business omgeving. Als pleitbezorger van content marketing publiceert hij met grote regelmaat blogberichten en ondersteunt hij organisaties bij de eerste stappen op dit gebied.