dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789461550477
verschijningsdatum08/11/2016
verschijningsdatum08/11/2016
Je kunt succesvol zijn door aardig te zijn, mits je jouw aardige aanbod samenvoegt met het aardige gedrag van jezelf, je collega's en medewerkers. Dat bied je aan via alle beschikbare kanalen en frustreer je niet met onnutte regeltjes. Je scoort dan op loyaliteit voor nu en in de toekomst, wat omzet en rendement oplevert. Dit alles vind je overzichtelijk terug in de Aardige Knoop. In Er zit (wel) omzet in aardig zijn, houden de auteurs een gloedvol betoog om vooral aardig te zijn. Ze laten zien wat dat oplevert en waar je de benodigde energie vandaan haalt. Ook geven zij inzicht in hoe je verleid wordt om onaardig te zijn, wat omzet en resultaat kost. Na lezing van Er zit (wel) omzet in aardig zijn kun je zelf kiezen voor aardig zijn. Wim van Gennip heeft reeds twee managementboeken op zijn naam staan (Hé Droeftoeter en Haantjes leggen geen eieren) en put uit zijn ervaringen als manager en directeur bij o.a. Sligro, Bakkersland, Superunie, Vendex en zijn eigen adviesbureau Project01. Olivier Akkerman werkte ruim 25 jaar in management- en directiefuncties, onder andere voor Holland Casino, Sligro Food Group, en HANOS. Sinds 2013 is hij zelfstandig ondernemer, eigenaar van IOWT.